2723

رفتار صحیح با همسر دربرابر مخالفت

نام ارسال کننده محرمانه می باشد 198 بازدید

با سلام و وقت بخیر.

وقتی همسرم با انجام کاری یا یه چیزی مخالفه ولی ما میخوایم اون کار انجام بگیره چه سیاستی پیش بگیریم بهتره؟ چطور بدون دعوا و بحث و ناراحتی حرف خودمون رو پیش ببریم؟ با اینکه حرف غیر منطقی نیست و حقه.

موضوع اینه که همسرم میگه عروسی نگیریم ما الان عقد هستیم اما خانواده خودش و خانواده من اصلا هنوز در این باره حرفی نزدن خداروشکر باهم خوبیم و هیچ مشکلی ندازیم اما ایشون میگن عروسی نگیرم. خب پول خرید خونه هم که ندارن یعنی ما میخوایم رهن کنیم. من آرزو دارم مامانم آرزو داره. عقدم کاملا خصوصی بوده.

از اونجایی که میخوام با سیاست جلو برم از شما کمک میخوام.

اخلاقش اینطوریه که اگه هی پافشاری کنم دعوا داد بیداد کنم بیشتر لجباز میشه ولی اگه ببینه ناراحت و توی خودمم و حرفی نمیزنم تغییر میکنه. تو رو خدا زودتر جوابمو بدین.ممنونم.

اطلاعات تکمیلی

سن 28 جنسیت زن شغل دانشجو ارشد
پاسخ مشاور

مشاور خانواده

سلام

سلام دوست عزیز.
آنطور که می فرمایید همسر شما از نظر مالی در سطح متوسط و یا شاید پایین تر باشد و شما او را با این شرایط پذیرفته اید  او هو حق دارد در این شرایط ابتدای زندگیزندگی. اما شما هم حق دارید که ارزو دارید عروسی بگیرید اما با صحبت با ایشان به او شدت ارزوی خود را بفرمایید و اینکه میدانم شرایطت سخت هست اما من دوست دارم که عروسی بگیریم ولی من در کنار شما همسر با اقتدار خودم سلطان خودم هستم و هر آنچه که تو بگویی من گوش می کنم چون درکت میکنم اما دوست دارم اگه بشه شما هم من رو درک کنی و بتونیم با توکل بر خدا عروسی بگیریم و بفرمایید که هزینه های اجباری را حذف کنیم و این یعنی این او برای شما بارزش است و شما دارید با او راه می آیید قطعا این احساس در او باعث میشه محبت ایشان به شما تغییر کند توصیه این جانب این است که عرووسی های کم هزینه که تبلیغ میکنند زیر نظر آنان تالار بگیرید و یا حتی می توانید عروسی هایی که زیر نظر بعضی ارگان ها مثل دانشجویی یا ... هست که عده ی زیادی از عروس و دامادها هستند را بگیرید و شب در تالاری یا  منزلی با تعداد خیلی کم و نزدیکان و بزرگان جشن بگیرید و خود هم لباس خاصی بپوشید. 

تجربه شما

اولین نفری باشید که نظر میدهید
login captcha
پرسش ها و پاسخ های مشابه

ایامندربرابر برادرم مسئولم؟

پاسخ سلام دوست عزیز.‌.بیشتر خواهرها قلبشان متعلق به برادرشان هست..اینو فراموش نکنید که شما فقط مسئول خودتان هستید. و اگر می‌بینید که برادرتان در این شرایط هست ریشه در رفتارها دارد چرا که تصور می‌کنم مادرتا...

سلام.خسته نباشین.من 8ماه از زایمانم میگذره سینه سمت راستم تقریبا 2برابر سمت چپمه.چیکار کنم که سایزشو

پاسخ سلام ممنون. چون از سینه سمت راست خود بیشتر شیر میدهیدبرای همین بزرگتر شده سعی کنید بیشتراز سینه سمت چپ خود به کودکتان شیر دهید