سلام. من توی این دو سال با همسرم رابطه دخول نداشتم و امروز با یک مشاور آقا در میون گذاشتم و ایشون به من گفتن تو اشتباه کردی و تا از تو متنفر نشده و سرد نشده باید به سمت خودت بکشونی و رابطه رو انجامش بدی؟ واقعا اینطوره؟ من باید چیکار کنم؟

اطلاعات تکمیلی

سن ۲۳ جنسیت زن شغل خانه دار وضعیت تاهل متاهل
پاسخ مشاور

مشاور زناشویی و سلامت جنسی

با سلام


1- توصیه می شود که دوران عقد در صورت امکان کوتاه باشد. دو سال عقد بودن می تواند مشکلات متعددی از جمله ابهام در خصوص داشتن رابطه جنسی کامل داشتن یا نداشتن را ایجاد کند. 

2- به طور معمول پيشنهاد می شود که در دوران پیش از ازدواج رسمی، سطوحی از رابطه جنسی تجربه شود تا چنانچه مشکل جنسی وجود دارد طرفین به آن پی ببرند. اما توصیه می شود که رابطه جنسی کامل به پس از ازدواج رسمی موکول شود. 

3- در خصوص داشتن رابطه جنسی کامل (ازاله بکارت) فقط خود شما هستید که می توانید تصمیم بگیرید که چه موقع این کار را انجام دهید. 

4- چنانچه همسر شما در این مورد شکایتی ندارد و خود شما هم تصمیم به ازاله بکارت پس از ازدواج دارید هیچ مشکلی وجود ندارد که در دوران عقد آن را انجام ندهید. 

 5- اگر همسر شما در این مورد شکایت دارد و شما موافق نیستید می توانید به ایشان توضیح دهید و ایشان را قانع کنید. هيچ دلیلی ندارد که همسر شما به خاطر این موضوع از شما سرد شود. 


موفق باشید

تجربه شما

اولین نفری باشید که نظر میدهید
login captcha