2723

زخم دهانه رحم و تخمدان پلی کیستیک

نام ارسال کننده محرمانه می باشد 43 بازدید 1 تبادل تجربه

سلام عفونت مزمن و زخم دهانه رحم دارم و تنبلی تخمدان. قصد بارداری دارم. دو سال تحت درمان عفونت با آنتی بیوتیک های مختلف جواب نداد و هربار عفونت دوباره برمی گشت. نتیجه کولپوسکوپی خوب بود و فریز انجام ندادند اما هنوز عفونت شدید و زخم دارم دکتر گفته برای بارداری باید فریز انجام بدم. به نظر شما اگر بخوام پسردار بشم فریز کنم و به طور طبیعی اقدام به بارداری کنم یا فریز انجام بدم و یک دفعه کاشت اسپرم انجام بدم یا بدون فریز برم کاشت کنم. چه درمانی رو پیشنهاد میکنین چون 2 ساله برای عفونت تحت درمانم و دیگه خسته شدم حالا که قصد بارداری دارم نمیخوام زیاد استرس و انتظار بکشم.

ممنون از شما

اطلاعات تکمیلی

سن 28 جنسیت زن وضعیت تاهل متاهل
پاسخ مشاور

مشاور مامایی و زنان

سلام دوست عزیز با توجه به شرح حال شما نیازی به انجام فریز نیست در زمانی که عفونت زود به زود عود می کند باید مرد نیز دارو مصرف کند بهتر است زودتر برای بارداری اقدام کنید موفق باشید. 

تجربه شما

login captcha

خیلی ممنون از پاسخ شما ولی من و همسرم هردو تحت درمان قرار گرفتیم و دارو مصرف کردیم اما باز هم عفونتم فقط مدت کوتاهی علائمش رفع شد و باز دوباره برگشت. آخرین دارویی که هردو استفاده کردیم 4 تا کپسول شب اول همزمان و از فرداش روزی 4 مترونیدازول هر 12 ساعت 2 عدد استفاده کردیم تا 10 روز

نتیجه کولپوسکوپی سرویکس مزمن بود. اما بدخیم یا پیش سرطانی نبود.