بچه خواهرم ۸ سالشه تشخیص بیش فعالی براش دادن که با نوروفیدبک تحت درمان آخراش رفتارش خیلی بهتر شده ولی دیروز داشته بچه من که ۲ سالشه خفه میکرده با ۲تا دستاش گلو بچه رو فشار میداده  که کسی رسیده من لیسانس روانشناسی بیش فعالی توش دیده بودم ولی روم نشد بگم اتفاقی فهمیدم درحال درمان از بقیه پنهان کردن از دیشب با خودم فکر میکنم نکنه این بچه اختلال سلوک داره آسیب رساندن به دیگران تا این حد غیر طبیعی ولی نمیشه برچسب زد. نظرتون رو بگین لطفا 

اطلاعات تکمیلی

سن ۳۶ جنسیت زن شغل خانه دار وضعیت تاهل متاهل
پاسخ مشاور

کاردرمانگر جسمی کودکان

 سلام سرکار خانم
فکرکردن در مورد این کودک و تشخیصش با این یکی دو رفتار کمی ساده انگارانه و غیر حرفه‌ایه. لطفا اگر برای فرزند خودتون یا خواهر زادتون نگران هستید، خیلی راحت و بدون رودربایستی از نظر تخصصی باهاشون صحبت کنید که اگر پیش روانپزشک بردن و تحت نظره در مورد رفتار جدیدش با فرزند شما در ویزیت بعدی صحبت کنن؛ اگر هم ویزیت نشده لازمه حتما توسط یک فوق تخصص روانپزشکی کودک و نوجوان ویزیت بشه و در مورد علائم و رفتاراش صحبت بشه و تشخیص نه در حوزه تخصصی من و نه شماست!!!
اینکه این بچه متوجه رفتار خطرناکش با فرزند شما نشده میتونه دلایل مختلف داشته باشه ولی هیچ کدوم نمیتونه به تنهایی به تشخیص منجر بشه.
با احترام

تجربه شما

اولین نفری باشید که نظر میدهید
login captcha