شک به اعتياد همسر

نام ارسال کننده محرمانه می باشد 15 بازدید

خواهش ميكنم كمكم كنيد. خسته شدم. واقعا به بن بست خوردم. نه ساله ازدواج كردم بچه دارم. وضع مالی خوب و عاشق پيشه. همه چيز خوبه تقريبا. اما شوهرم هر سری به بهانه ای ميره سراغ مواد و من شک ميكنم و متوجه ميشم بعد ميزاره كنار دوباره يه سال ميگذره دوباره شروع يه چيز ديگه

يه روز شيسه يه روز قرص ب ۲  يه روز از اين كپسول ها الانم شک كردم به ترياک كه خوب الكی هم نيست به شدت ميل جنسيش كم شده و تغيير زيادی هم كرده در رابطه جنسی


اطلاعات تکمیلی

سن ٣٠ جنسیت زن شغل خانه دار وضعیت تاهل متاهل
پاسخ مشاور

مشاور اعتیاد و خانواده

سلام
بايد بدونيد كه اعتياد يک بيماری مزمن و عود كننده و پيش رونده است.و بايد حتما درمان شه.ترک به تنهايی كفايت نميكنه و فرد مصرف كننده به هر دليل و بهانه ای به خاطر وسوسه و ميل به مواد دوباره به مواد گرايش پيدا ميكنه.شما بهتره با همسرتون صحبت كنيد و از وضعيتش ابراز نگرانی كرده و به خاطر زندگيتون و علاقه ای كه بينتون هست و از همه مهمتر بچه تون به اين بيماری خاتمه داده و نزد پزشک ترک اعتياد رفته و با تيم درمانی همسرتون رو تحت درمان دارويی و از آن مهمتر رواندمانی با كمک مشاور و روانشناس ترک اعتياد درمان كنيد.كمک شما به عنوان همسر و همراهی شما در درمان بسيار مهمه.
سعی كنيد همسرتون رو با ملايمت راضی كنيد كه به كلينيک مراجعه كنن اما اگر همكاری نكرد سعی كنيد بيشتر تحت فشارش بزاريد مثلا با دور شدن از نظر عاطفی بهش يا كم اهميتی به نيازهاش عرصه رو بهش تنگ كنيد و تنها راه بهتر كردن شرايط مراجعه به درمان هست.
راهكارهايی مثل تهديد و طلاق زياد جوابگو نيست.
ولی ميتونيد به همسرتون بگيد كه اگر برای درمان اقدام نكرد اونوقت برای زندگيتون ممكنه هر اتفاقی بيفته اما هيچ وقت بهش نگيد كه ممكنه چه اتفاقی بيفته.
اينطوري همسرتون تحت فشار قرار ميگيرن و از مصرف خسته شده و به درمان مراجعه ميكنند.

تجربه شما

اولین نفری باشید که نظر میدهید
login captcha