عادت های رفتاری بد کودک

نام ارسال کننده محرمانه می باشد 18 بازدید

سلام. بچه ام دو سال و هشت ماهشه و مدام من و پدرش رو میزنه از گاز گرفتن تا پرتاب وسیله و... اصلا امکان نداره بتونیم دو ساعت کنار هم بنشینیم و اگه پدرش نباشه باز من نیم ساعت استراحت میکنم ولی پدرش میاد نمیزاره صحبت کنیم یا اصلا پدرش دراز بکشه. عادت دوم بدی که داره اینه که تا این سن شیشه شیر میخوره یعنی تا دو سالگی شیر خودم رو خورد بعدش شیشه گرفت و نصف شب ۳ بار برای شیر پا میشه و سه بار باید ببرمش دستشویی واقعا هر راهکاری که بگید رو امتحان کردم ولی بی فایده است و سومین عادت بد اینه که ایستاده مدفوع میکنه و حتما باید پوشک بشه و گرنه تا دو روز هم که شده اجابت مزاج نمیکنه واقعا دیگه توان اینو ندارم باهاش مقابله کنم یا گولش بزنم چون اصلا گول نمیخوره و حرف گوش نمیده نمیدونم چیکار کنم.خواهش میکنم راهنمایی کنید‌؟

اطلاعات تکمیلی

سن ۲۷ جنسیت زن وضعیت تاهل متاهل
پاسخ مشاور

مشاور خانواده و کودک

دوست عزيز سلام

با توجه به اينكه شما جنسيت دلبند خود را ذكر نكرده ايد  بايد عرض كنم كودكان اين گروه سنی دلبستگی شديد به والد خود پيدا ميكنند و او را تماما برای خودشان ميخواهند و همين سبب ميشود كه رفتارهايی را برای جلب توجه نشان دهند .

نكته بعد اينكه كودكان عادات نادرست را از ما ياد ميگيرند ؛ در زمينه شير خوردن كودک شما اين به صبر و آرامش شما برميگردد، توصيه ميكنم كودک را بيشتر به غذا خوردن تشويق كنيد و كم كم از شيشه به ليوان تبديل نماييد و با بازی های متنوع و قصه خواندن برای دلبندتان او را به سمت تخليه درست مدفوعش راهنمايی كنيد و با كوچكترين تغيير مثبتی او را تشويق نماييد.

تجربه شما

اولین نفری باشید که نظر میدهید
login captcha