2723

خواستگار خسیس یا کم درآمد

نام ارسال کننده محرمانه می باشد 208 بازدید

با سلام ووقت بخیر

از کجا میتونم بفهمم خواستگارم خسیس هست یا فقط بخاطر اوضاع مالیش صرفه جویی میکنه و دنبال اجناس با قیمت ارزانتر هست؟

کارمند دولت با حقوق 3 تومن و یکی دو تومان درآمد از شغل دوم

بدلیل شرایط خانواده از 7 سالگی کار کرده و در حد توان به خانوادش کمک کرده

و الان در نظر دارد عروسی ساده باشه و مهریه 14 سکه

و 150 میلیون برای رهن خانه داره

32 ساله هستن و

من 30

من معلم و هر دو ارشد و با خانواده های متناسب

اطلاعات تکمیلی

سن 30 جنسیت زن شغل معلم وضعیت تاهل مجرد
پاسخ مشاور

مشاور ازدواج

دوست عزیز سلام
موضوع خساست در برخوردها و بیرون رفتن ها مشخص میشه. تا حالا دقت کردید که از روی حسابگری خواستار نکاتی هستند که اشاره کردید یا از روی آینده نگری و اینکه دخل و خرجشون کفایت نمیکنه؟توجه کنید که بین خسیس بودن و صرفه جو بودن تفاوت وجود داره؛ فرد صرفه جو سعی می کنه از پرداخت هر گونه هزینه اضافی جلوگیری کنه و تا حد ممکن بیشترین استفاده رو از امکانات موجود ببره ، ولی در مواقعی که بخواد دست و دلباز هستش و برای شخصی که دوستش داره هزینه می کنه. اما  فرد خسیس کلا از پرداخت هر هزینه ای اجتناب می کنه، حتی برای خودش چه برسه برای شخصی که دوست داره. این گونه افراد حتی در روابط عاطفی هم میتونن خسیس باشن.
میتونید از دوستان و آشنایان در مورد خصوصیات ایشون تحقیق کنید، در مورد هدیه دادن ها تا حدودی میتونید متوجه این قضیه بشید، در مورد آینده مشترک، برنامه ریزی مالی و هزینه ها بپرسید و از همه مهمتر مشاوره ی پیش از ازدواج رو فراموش نکنید توی این مشاوره ها به یه سری نکات توجه میشه که شاید شما به اونها بی توجه بودید.
شاد و پیروز باشید.
 

تجربه شما

اولین نفری باشید که نظر میدهید
login captcha
پرسش ها و پاسخ های مشابه

درآمد رشته کاردرمانی

پاسخ سلام و ارادت متاسفانه به دلیل عدم حمایت مستقیم بیمه از رشته کاردرمانی، خدمات این رشته با تعرفه های دولتی و خصوصی متفاوتی در تهران و شهرستان ارائه میشه. بهترین کار برای شما اینه که در شهر موردنظرتون جس...

درامدن دندان عقل

پاسخ سلام وقت بخیر دندون عقل نهفته زیر لثه قرار دارد و داخل دهان دیده نمیشه. به پزشک متخصص جراحی مراجعه کنین

همسرم میخواهد از درامد من باخبر شود

پاسخ دوست گرامی وقتی ازدواج می‌کنید خانواده اصلی شما دیگر مادر و پدر و خواهر نیستند، بلکه خانواده اصلی شما همسر و فرزندتان می‌باشند و اولویت با ایشان است و نه خانواده مادر پدری. به عبارت دیگر شما...

پلی هیدرامنیوس در بارداری

پاسخ متاسفانه نمیتوان به این صورت علتی رامطرح کرد.بایدنوزادراجهت بررسی میفرستادید. ممکن است ناهنجاری خاصی وجودداشته که باعث فوت نوزادشده. مایع بالابه تنهایی نمیتواندعلت فوت باشد.