رابطه مقعدی و خطرات آن

نام ارسال کننده محرمانه می باشد 796 بازدید

سلام وقت بخیر، من 30سالمه و عقد هستم از همه لحاظ با همسرم تفاهم داریم جز یک مساله این که ایشون رابطه مقعدی دوست دارن و خیلی ذکر کردن من هم برای اینکه با توجه به جامعه و خیانت های دیده شده در اطرافم دوست دارم همسرم رو راضی نگه دارم که به خاطر این مساله به رابطه با کسی تن نده.میخواستم بدونم چیکار کنم؟و اگه این مساله رو با تمام خطراتش پذیرفتم چند وقت یه بار انجام بدم که مشکل در مقعدم به وجود نیاد و برای گشاد نشدن باید چه کنم  ؟

اطلاعات تکمیلی

سن 30 جنسیت زن شغل کارمند وضعیت تاهل متاهل
پاسخ مشاور

مشاور خانواده و زوج درمانی

سلام

رابطه مقعدی از آن دست روابطی است که در جامعه و میان مردم به یک تابو تبدیل شده و حتی صحبت از این نوع رابطه نیز با احساس شرمساری و گناه همراه است. به رغم این واقعیت انجام این فعالیت جنسی در حال افزایش است.

زوج‌های بسیاری در پی کنجکاوی و تجربه و لذت بردن از نوع جدیدی از رابطه جنسی یا در اثر مشاهده فیلم‌های مستهجن مایل به داشتن رابطه جنسی مقعدی هستند و این مورد بایستی با رضایت هر دو انجام گردد.
استفاده از روان کننده در رابطه مقعدی بسیار مهم و ضروری است. استفاده از لوسیون‌های بر پایه آب نیز مناسب است. در استفاده از روان کننده صرفه جویی نکنید زیرا میزان درد و ناراحتی را کمتر می‌کند.

همانطور که میدانید مقعد دارای  ماهیچه محکم و حلقوی است. این ماهیچه میتواند به جهت فشار زیاد به آلت تناسلی مرد مانع از خارج شدن منی از آلت شده به همین جهت پس زده میشوند ، متاسفانه از عوارض این بازگشت منی میتوان به فشار بسیار زیاد بر روی کیسه منی و غدد پروستات اشاره نمود .

احتمال این که استفاده مکرر از رابطه مقعدی ماهیچه ها شل گردد و حتی کنترل مدفوع دچار اشکال گردد.

تجربه شما

اولین نفری باشید که نظر میدهید
login captcha
پرسش ها و پاسخ های مشابه

بارداری و خطرات

پاسخ ببینید چه تغییری در رژیم غذاییتون داشتید ماست پروبیوتیک زیاد مصرف کنید

خطرات پانیک در بارداری

پاسخ سلام. مجدد عرض میکنم علت ابتلا فرزند مادر دچار پانیک ربطی به وجود یا عدم وجود سدی بین جنین و مادر نیست و این مستعد بودن به ابتلا فرزند، به خاطر انتقال ژنها است. لازم به ذکر است که در بین اختلالات روان...

خطرات سونوگرافی واژينال در بارداری

پاسخ سلام این سونو خطری ندارد و اگر پزشک صلاح بدانند باید آنرا انجام دهید و بابت انجام آن اصلا نگرانی نداشته باشید. روز خوش

ترس و استرس شدید در بارداری و خطراتش برای جنین

پاسخ سلام خیر نگران نباشید باعث ایجاد لک روی پوست جنین نمی شود اما در کل هر چه آرامش شما بیشتر باشد و از استرس به دور باشید برای سلامت جسمی و روحی جنین بهتر است موفق باشید