ازدواج از طریق سایت همسریابی

نام ارسال کننده محرمانه می باشد 370 بازدید

سلام وقت بخیر من 6 ماه پیش از طریق سایت همسر یابی با یک آقایی آشنا شدم ظاهر خوب ، تحصیل کرده دکترا دارن و مشغول به کار هستن از دو شهر متفاوت هستیم که فاصلمون تقریبا 600 کیلومتر هستش خدا و پیغمبر میشناسه نماز  خونه . به من گفت با خانوادم صحبت میکنم بعدش بهت میگم گذشت تا 4 ماه همش میگفت سرم درد میکنه من حس کردم با خانواده دعوا میکنه ولی چیزی نگفتم بهش در این 4 ماه 1 بار صحبت کردیم .عکس همدیگرو زیاد دیدیم دائم  پیام میزدیم در تلگرام بعد 3 ماه و خورده ای که گذشت گفتم خسته شدم خداحافظ دیگه پیام ندادم الان بعد از 2 ماه و خورده ای بهش پیام دادم جواب داد بهم گفت دوستت داشتم و دارم گفتم خانوادت . گفت اونا مخالفت کرده بودن .گفتم میدونستم حس کرده بودم .عکسشو فرستاد عکسم فرستادم مثل قبل ابراز علاقه کرد ولی دائم وصل نمیشه نمیدونم ادامه بدم یا نه ؟ چه جوری راضیش کنم بیاد خواستگاری؟ بگم راست یا دروغ نمیدونم ولی گفتن سید هستن چهرشونم اصلا مثل پسرای امروزی نیست؟ 

اطلاعات تکمیلی

سن 23 جنسیت زن شغل بیکار وضعیت تاهل مجرد
پاسخ مشاور

مشاور ازدواج

سلام دوست عزیز
نظرات مختلفی در مورد خوب یا بد بودن آشنایی های اینترنتی وجود داره، در واقع هر شیوه ی ارتباطی مزایا و معایب خاص خودش رو داره. یکی از مشکلات اساسی آشنایی اینترنتی عدم شناخت کافی هستش چرا که افراد صرفاً بر اساس گفته های یکدیگر از هم برداشت می کنند و صحت و سقم این گفته ها مشخص نیست و چون معمولا حرفهای خوب از یکدیگر می شنوند بنابراین فرد طرف مقابل را آرمانی و ایده آل تصور میکنه. این نوع آشنایی برخاسته از احساسات است نه منطق درست آشنایی. عامل سن نقش مهمی در این زمینه دارد. اینکه فرد در چه سنی ست مهم است چرا که معمولا افراد با سن بالاتر به دلیل داشتن تجارب بیشتر و مدیریت احساسات با دید عمیق تری به این ارتباط نگاه می کنند ولی افراد کم سن احتمال بیشتری دارد که به دلیل هیجان خواهی، احساساتی تصمیم بگیرند.
ازدواج اینترنتی وقتی میتواند موفق عمل کند که نقش واسطه داشته باشد و بعد از اون ارتباطات از فضای مجازی به دنیای واقعی منتقل شود تا طرفین نسبت به هم شناخت بیشتری پیدا کنند و در رفت و آمدها مشخص شود دو طرف چه نقاط اشتراک و اختلافی دارند.
مورد بعدی که اشاره کردید تفاوتی هستش که بین خانواده ها وجود داره با توجه به اینکه از دو شهر محتلف هستید و میتونید تفاوت فرهنگی زیادی با هم داشته باشید. معمولا اگر اختلافات فرهنگی، مالی، اجتماعی، تحصیلی و ... خیلی زیاد باشه میتونه زمینه ساز مشکلات بعدی باشه.
توصیه ی اکید من قبل از هر تصمیمی انجام مشاوره ی پیش از ازدواج هستش تا تمامی این جنبه ها بررسی بشه و شما بتونید راحتتر در مورد مسایل مختلف با هم صحبت کنید و از یکدیگر بپرسید و ببینید چقدر برای ازدواج باهم مناسب هستید.
شاد و پیروز باشید.

تجربه شما

اولین نفری باشید که نظر میدهید
login captcha
پرسش ها و پاسخ های مشابه

عضویت همسر درسایت همسریابی

پاسخ دوست عزیز سلام من متوجه احساس منفی شما هستم . بهتره به دنبال علت آن باشید تا بتوانید به همسرتون کمک کنید. ببینید همسرتان در این سایت ها به دنبال چه چیزی هستند یک کنجکاوی ساده است که درحال حاضر تبدیل ...

شکاک بودن به همسری که ی مدت بی توجهی میکنه

پاسخ واقعا با این فرد چه رفتاری میشه داشت؟؟قطعا راست گفته،دنبال با مدرک باشید و در صورت اثبات تصمیم گیری درست کنید

مخالفت مادر و پدرم با همسری که برادرم انتخاب کرده

پاسخ سلام برای انتخاب همسر و وصلت کردن، مسائل بسیار مهم‌‌تری از حرف مردم وجود دارد. دختر خانم نیز کاملا حق انتخاب و استقلال دارد و الزاما برای ازدواج نباید بطور کلی عقاید و شرایط خود را تغییر بدهد. تغییر ...

طرز رفتار با همسری که شخصیت کودکانه دارد

پاسخ سلام خدمت شمادر خصوص مورد بیان شده لازم است که حتما توضیحات همسرتان نیز در این خصوص شنیده شود. اینکه آیا ایشان مواردی که بیان کرده اید را می پذیرد؟ و یا نظر ایشان چیزی غیر از توضیحات داده شده شما می ب...