ارتباط با مرد متاهل

نام ارسال کننده محرمانه می باشد 261 بازدید

سلام من یک مشکلی دارم که دوست داشتم با شما در میون بزارم. 5 سال پیش از همسرم جدا شدم و بخاطر رابطه خوبی که با خانوادم نداشتم مجبور به تنها زندگی کردن شدم الان 23 سال دارم با آقایی هستم که میگه من رو برای ازدواج میخواد 3 سال که میشناسمشون منتها تازه با هم همخونه شدیم الان فقط دنبال رابطه جنسی و من هرچی مخالفت میکنم فایده نداره درضمن ایشون زن و بچه هم دارن که دارن از خانومشون طلاق میگیرن من باید چیکار کنم؟؟

اطلاعات تکمیلی

سن 23 جنسیت زن شغل ازاد وضعیت تاهل مطلقه
پاسخ مشاور

مشاور خانواده

سلام همراه عزيز ✋🏻

ممنون ازاينكه مارا انتخاب كرديد

دوست عزيز وارد شدن در رابطه ايی كه هنوز ناتمام ،(تمام نشده )است اول از همه برای خودتان بسيار آسيب زا است .به خودتان بيشتر اهميت دهيد ،اين رابطه باعث شک و ترديد ، اضطراب و افسردگی ميشود .اعتماد به نفستان خيلی كم شود ،باعث ميشود حال خوبی نداشته باشيد بهتر است در ابتدا رابطه را قطع كنيد و به ايشون فرصت دهيد به تنهايی برای زندگيشان فكر كنند و تصميم درست  بگيرند . هر دوی شما بهتر است بالغانه رفتار كنيد .

فرار كردن ايشون از رابطه خانوادگی شان و رو آوردن به رابطه فرازناشويی بالغانه نيست و نشان از عدم توانايی مهارت و حل مسئله در اوست .

به ايشون اين زمان را بدهيد و اين را بخواهيد كه اگر ميخواهند رابطه را تمام كنند ،حتما اين كار را انجام دهند ،كه در آخر يا جدايی يا ادامه زندگی صورت ميپذيرد.تكليف خود را با زندگی مشتركشان مشخص كنند.سپس با شما ارتباط برقرار كنند.تا زمانی كه تكليف زندگی مشتركشان را مشخص نكردند با ايشون هيچ رابطه ايی نداشته باشيد .و كاملا رابطه تان را قطع كنيد. 

                   شاد و موفق باشيد 🌷🙏🏻

تجربه شما

اولین نفری باشید که نظر میدهید
login captcha