2723

رفتار بد همسر موقع دعوا

نام ارسال کننده محرمانه می باشد 116 بازدید

سلام خسته نباشید ممنون میشم اگه جواب سوال منو بدین 

شوهر من عادت کرده در دعوایی که به من داره اگه پسر ۳ سالم بیاد بغل من سر بچه داد میزنه که نباید با مامانت حرف بزنی اگه با اون حرف بزنی دیگه دوست ندارم میگه به مامان (ببخشید یک فحش بد) بگو پسرم هم گریه میکنه میگه نه اون مامان من یعنی یک فشار عصبی خیلی زیاد بهش وارد میشه وقتی هم با شوهرم آشتی میکنم بهش میگم نباید به بچه اینطوری بگه ولی گوشش بدهکار نیست واقعا نمیدونم چیکار کنم به نظرتون خوبه با مادرش صحبت کنم که باهاش حرف بزنه این عادت زشتشو بزاره کنار؟

اطلاعات تکمیلی

سن ۲۴ جنسیت زن شغل خانه دار وضعیت تاهل متاهل
پاسخ مشاور

روانشناس و مشاور

با سلام

بعید است که صحبت کردن شما با مادر ایشان نتیجه مثبتی داشته باشد. اما عملی کردن این تصمیم بیشتر به شما و نوع ارزیابی شما از ارتباط ایشان و مادرشان بستگی دارد. به این معنی که این شما هستید که می توانید تشخیص دهید آیا بازگو کردن این مساله با مادر شوهر به حل مشکل کمک می کند یا مشکلات بیشتری ایجاد میکند.

از طرفی برای فردی که هنگام عصبانیت این چنین عمل می کند بعید است که به این راحتی ها تغییر رفتار دهد.

بهترین روش این است که ایشان برای ایشان از نتایج مخرب این رفتار بیشتر صحبت کنید. ضمن بازگو کردن احساسات مثبت خود به ایشان به او بگویید که بروز چنین رفتارهایی باعث سردی و فاصله خواهد شد. درصورتی که باز هم این مساله تکرار شد حتما بصورت جدی با ایشان برخورد کنید و اجازه دهید جدیت شما در حفظ شان و شخصیت شما به او ثابت شود.

وقتی رفتاری تا این حد غیر مسولانه است حتما بایستی با جدیت و شجاعت با آن برخورد شود. هنگامی که فرد پس از انجام این رفتار با هیچ  نتایج جدی روبرو نمی شود چرا باید برای اصلاح آن اقدام کند؟ لطفا برای جلوگیری از مشکلات در آینده نزدیک به این جمله دقت فرمایید.

موفق باشید.

تجربه شما

اولین نفری باشید که نظر میدهید
login captcha