تهدید به سقط

نام ارسال کننده محرمانه می باشد 128 بازدید

سلام خسته نباشید. لطفا پاسخ منو بدید دارم دق میکنم دسترسی به دکتر هم ندارم تا شنبه

من نزدیک یه سال اقدام داستم و 36 سالم هست.

آخرین پریودم 27 آذر بود و موعد بعدیم 28 دی.

من سه روز بعد از موعدم که گذشت بی بی چکم منفی بود و روز بعدش هاله انداخت. و تا امروز که 12 روز از موعدم گذشته نزدیکه 10 تا بی بی زدم که همگی به ترتیب پررنگ تر شد. حتی امشب هم از بقیه پررنگ تر بود.

  یکشنبه هشت روز موعدم گذشته بود آزمایش بتا دادم 45 بود (با وجودیکه رنج ازمایشگاهشون 10 تا 25 بود) به من گفتن مشکوک به باردارز و تکرار هفته بعد! منم سه روز بعدش آز دادم که بتا خیلی کند بالا رفت فقط شد 52.

حالا دو روز از آخرین آزمایشم گذشته و امروز یکم زیر دلم درد میکرد و بیشتر موقع فعالیت عادی تو خونه یا ایستادن لک میامد. اول مثل پودر قهوه ای ریز بود شکلش. چند دونه. چند بار اینطور شدم آخریش هم یک ترشح سفید بود که قهوه ای توش بود.

الان من خیلی میترسم خارج رحمی باشه یا تهدید به سقط... یا عادی.... ننیدونم چکار کنم هرکی یه چیز میگه.

ترتیب آزمایش مجدد و سونو و پزشک زنان هم که شنبه انجام بدم نمیدونم.

با این تیتر بتا و کند بالا رفتنش و این لک قهوه ای میترسم سقط باشه.کسی هست با ابن مشخصات من بارداری سالمی داشته باشه و بچه اش رو بدنیا آورده بلشه؟

اینم بگم اصلا تهوع یا استفراغ یا خونریزی ندارم. و درد شکمم خیلی کمه از پریودی هم کمتر. وقتی دراز میکشم درد و لک هم ندارم

لطفا زودتر جوابم رو بخاطر خدا بدید خیلی نگرانم ممنون و اجرتون با خدا.


اطلاعات تکمیلی

سن 36 جنسیت زن شغل خانه دار وضعیت تاهل متاهل
پاسخ مشاور

مشاور مامایی و زنان

سلام دوست عزیز نگران نباشید ممکن است تخمک گذاری شما دیرتر صورت گرفته باشد باید مجدد آزمایش  تیر بتا انجام بدهید تا بتوان نظر قطعی را داد موفق باشید 

تجربه شما

اولین نفری باشید که نظر میدهید
login captcha