2723

قرص ریسپریدون برای کودک

نام ارسال کننده محرمانه می باشد 852 بازدید

با سلام پسر ۴ ساله ای دارم که بشدت از دفع مدفوع خود میترسه و اضطراب داره بطرزی که این اضطراب روی همه جنبه های زندگیش تاثیر گذاشته دکتر براش روزی ۱/۴ قرص رسپریدون ۱ رو تجویز کرده. بنظرتون برای اضطراب اختلال دفعی مناسبه؟

اطلاعات تکمیلی

سن ۲۹ جنسیت زن شغل خانه دار وضعیت تاهل متاهل
پاسخ مشاور

مشاور خانواده و کودک

دوست عزيز سلام
وقتتون بخير و آرامش
دوست عزيز داري تجويز شده توسط روانپزشك تجويز داده ميشود و نظر ايشان محترم مي باشد اما جنبه هايي از اضطراب با تغيير رفتار والدين و بازي هاي ويژه كودكان برطرف خواهد شد؛ بنابراين توصيه ميكنم از كلاسهاي بازي درماني ويا كارگاههاي مادروكودك تحت نظر روانشناس استفاده نماييد تا هردو كنار هم آرامش را تجربه و اضطراب دلبندتان از بين برود.

تجربه شما

اولین نفری باشید که نظر میدهید
login captcha
پرسش ها و پاسخ های مشابه

مصرف قرص ریسپریدون در کودکان

پاسخ سلامبرای چه مشكلی مصرف ميكنه؟

قرص ریسپریدون و عصبی شدن همسر

پاسخ سلام و درود باتوجه به توضیحات شما ایا مصاحبه و تستی از همسر شما گرفته شده؟ چی شد که درمان رو قطع کردن؟ عزیزم بهتره ابتدا خودتان به یک مشاور مراجعه بفرمایید‌چون شرایط بوجود امده تحملش سخته و به شما سخت...

قرص ریسپریدون و ممانتین برای اوتیسم

پاسخ سلام و روزبخير. در اين خصوص پيشنهاد اول من مراجعه به يك روانپزشك ديگه كودك و نوجوان براي بررسي و ارزيابي مجدد مي باشد. پرتلاش و صبور باشيد.

مصرف قرص دومپریدون در نوزاد

پاسخ با سلام و عرض ادبآکنه، اگزما، حساسیت پوستی و... در بسیاری از کودکان بروز می کند. از شستشوی بیش از حد و دست کاری جوش ها بپرهیزید. لباس های نخی و دستکش بپوشانید. جهت بررسی نیاز به داروهای موضعی به پزشک ...