2754

سلام به دکتر محترم نی نی سایت

من هر از گاهی توی فصل بهار لب پایینم به شدت به خارش می افته جوری که از بس میخارونم خون میشه و خراش میندازه. اصولا با آنتی هیستامین یا ستریزین، یا بتامتازون آرومش میکنم و زود خوب میشه. 

امسال الان دوروزه لبم میخاره، زود تر از فصل بهار. من کرمان زندگی میکنم و آب و هوای خشکی داره. سرماشم خشکه. از بس لبمو خاروندم زخم و زبر شده. دور تا دور لبم یکم ملتهبه. از دیروز ستریزین میخورم. الان یکم لثه هامم درگیر شدن. میشه لطفا یه دارو و پمادی رو بهم پیشنهاد بدین که آروم تر بشم و زودتر بهبودی حاصل بشه؟ 

متشکرم

اطلاعات تکمیلی

سن 26 جنسیت زن وضعیت تاهل متاهل
پاسخ مشاور

متخصص پوست و مو

سلام خواهرش لب دلایل مختلفی دارد که باید در معاینه و گرفتن شرح حال کامل مشخص شوند ولی چرب کردن لب با وازلین و کم کردن خشکی آن �‌تواند تا حدود زیادی از خارش و حساسیت آن بکاهد

تجربه شما

اولین نفری باشید که نظر میدهید
login captcha
پرسش ها و پاسخ های مشابه

مسافرت هوایی با نوزاد

پاسخ با سلام و عرض ادب سفر با هواپیما اصولا بعد از یک ماهگی توصیه می شود. برای اینکه گوش درد نشود مکیدن کمک کننده است، شیشه یا پستانک بمکد.

ترشحات قهوای بعد از پریود

پاسخ مشکلتان ارتباطی به قطع کابرگولین ندارد .جهت معاینه و درمان مناسب مراجعه کنید .

تنگی نفس کودک در هوای آزاد

پاسخ با سلام در چه شهری زندگی می کنید

بی نظمی در پریود به دلیل تغییرات آب و هوایی

پاسخ سلام دوست عزیز اگر در ماه هایی که به مسافرت می پردازید پریود شما به هم میریزد این مسئله طبیعی است وجای نگرانی ندارد اما اگر همیشه پریودی نا منظمی دارید باید به پزشک مراجعه نمایید تا با تجویز دارو پری...