خیانت بعد از 16 سال زندگی مشترک

نام ارسال کننده محرمانه می باشد 148 بازدید

سلام. 16 سال هست که ازدواج کردیم چند روز پیش متوجه شدم که همسرم در غیاب من ، وقتی که من و فرزندانم رو به مسافرت ( که به نظر و خواست خودش بود ) فرستاده بود ، رابطه ای با یک زن داشته.

تا الان حتی از ایشون نگاه بد به هیچ زنی ندیده بودم.  و کاملا بهش اطمینان داشتم. تا الان فکر میکردم من با وجود اضافه وزنی که دارم ، دلخواه همسرم هستم. ولی الان به شدت تو خونه خودم که این همه سال در اون دارم با همسرم زندگی میکنم احساس غربت میکنم. نمیتونم به روی همسرم بیارم. غرورم شکسته شده. نمیخوام بیشتر بشکنم. قصد جدایی هم ندارم هنوزم میخوام کنارش باشم. ما دو تا دختر داریم که یکیشون نوجوان هست.

فقط این حس که نگاه شوهرم به من چطوره اذیتم میکنه. بیشتر از اینکه بهم وفادار نبوده از اینکه دنبال موردی بوده که خصوصیات ظاهریش کاملا برعکس منه دیونه شدم.

نمیدونم واکنشم طبیعیه یا نه. دیگه راحت نیستم در کنارش انگار یک مرد غریبه تو خونم نشسته. 

وقتی کنارش هستم نمیدونم به کی فکر میکنه . نمیدونم آیا هنوز همون دید سابق رو به من داره یا نه. اصلا آیا سابق بر این هم اون احساسی که فکر میکردم به من داشته ، درست بوده ؟ یا اون موقع هم من اشتباه فکر میکردم.  

اطلاعات تکمیلی

سن 36 جنسیت زن شغل خانه دار وضعیت تاهل متاهل
پاسخ مشاور

مشاور خانواده و زوج درمانی

سلام، باعث خشنودی هست که هنوز واکنش سریع نشان نداده اید. اول از همه برای مبارزه با آسیبی که به شما وارد شده استراحت کنید غذای کافی بخورید و یا حتی در تنهایی گریه کنید .در مورد خیانت همسرتان فعلا به فرزندانتون شرح ماجرا رو تعریف نکنید، به بچه ها بگویید ضربه روحی خوردید و به مرور زمان حالتان خوب خواهد شد. شما کاملا درست اندیشیدید که در حالت آشفتگی به جدایی فکر نمی کنید. پیشنهاد میکنم حتما راجع به موضوع با همسرتون صحبت کنید، حتی بعد از بخشیدن همسرتون حس آشفتگی و بی اعتمادی وجود دارد و گاهی دچار احساسات منفی میشوید برای کمرنگ شدن این حالات نیازمند زمان هستید. و از همه مهمتر بفکر مقصر نباشید و خودتون رو با اون زن مقایسه نکنید شما ملکه این خانه هستید و اون خانم لحظه ای وارد زنگ تفریح همسرتون شده که به احتمال زیاد این رفتار همسرتون یه شیطنت بوده و فاقد رابطه عاطفی. پیشنهاد آخر اینکه حتما به یک مشاور خانواده رجوع کنید.

تجربه شما

اولین نفری باشید که نظر میدهید
login captcha