مزاحمت و تهدید در فضای مجازی

نام ارسال کننده محرمانه می باشد 310 بازدید

با سلام. حدود دو هفته پیش یکی با آیدی در تلگرام منو تهدید به دزدیدن و اذیت و آزار کرد و گفت فیلمتو پخش میکنم و برای همسرت میفرستم. مدتی قبل همسرم با خانومی در ارتباط بود و بعد از فهمیدن من و بارداری ناخواسته ام به گفته خودش این ارتباط قطع شد و کمی بعد این مزاحم پیدا شد و ادعا میکرد که همسر من هنوز با این خانوم در ارتباطه و تهدید میکرد که بگو پاشو از زندگی این زن بکشه بیرون. مزاحمم با اکانتی پیام میداد که شماره ای نمی افتاد. تصمیم گرفتم شکایت کنم به پلیس فتا ولی همسرم گفت خودم پیگیری میکنم با تحقیقات شوهرم فهمیدیم مزاحمت از طرف خود اون زن بوده و حالا که فهمیده میخوایم شکایت کنیم شروع به التماس و گریه زاری کرده. شوهرم برای شکایت کمی دست دست میکنه ولی من میخوام حتما این شکایت صورت بگیره. حالا میخوام ببینم اگه همسرم شکایت نکرد من چطور میتونم اقدام به شکایت کنم؟ آیا میتونم به پدر یا مادر وکالتی بدم که از طرف من این موضوع رو پیگیری کنن؟

اطلاعات تکمیلی

سن ۲۶ جنسیت زن شغل خانه دار وضعیت تاهل متاهل
پاسخ مشاور

وکیل پایه یک دادگستری

با سلام و عرض ادب

1. متاسفانه اثبات مزاحمت از طریق شبکه های اجتماعی سخت هست و حتما نیاز به شکایت و ارجاع موضوع به پلیس فتا دارد که در صورت متوجه شدن شخص در مواردی حتی پیگیری آن غیر ممکن است.

2. در صورتی که قصد شکایت دارید فقط یا شخصا باید اقدام نمایید یا باید به وکیل دادگستری وکالت دهید تا موضوع را از جانب شما پیگیری نماید و نمی توانید با وکالت رسمی به پدر یا مادر و یا هر شخص دیگری وکالت دهید. وکالت های رسمی فقط در موارد غیر قضایی کاربرد دارد.

3. بنظر من اگر شخص متنبه شده لازم نیست موضوع رو پیگیری نمایید چرا که اگر شکایت کنید و به نتیجه نرسید که در اغلب موارد این گونه هست در این حالت شخص مدعی خواهد شد. بگذارید ترس از شکایت داشته باشد.

موفق باشید

تجربه شما

اولین نفری باشید که نظر میدهید
login captcha
پرسش ها و پاسخ های مشابه

مزاحمت تلفنی

پاسخ سلام وقت بخیربله با مراجعه به پلیس فتا امکان پیگپیگیری مزاحمتهای مجازی وجود دارد.موفق باشید

مزاحمت پدرم برای خاله های من

پاسخ سلام دوست عزیزم احساس بدی رو که دارید درک می‌کنم. با توجه به اینکه پدرتون ظاهرا در رابطه با مادرتون مشکل خاصی ندارن و در جمع خانواده هم ترسیده بودند و همه چیز رو انکار کردند، پیشنهاد می‌کنم از یک آقا...

مزاحمت شوهر خواهر شوهرم

پاسخ اولین گام بی‌تفاوت بودن هست،و اینکه این آقا بالاخره باید از کسی ترس داشته باشه،در نهایت ۱۱۰..از هیچ چیز نترسید ،به هیچ عنوان با ایشون دیدار و مکالمه تلفنی نداشته باشید