رابطه کامل در دوران عقد

نام ارسال کننده محرمانه می باشد 445 بازدید 2 تبادل تجربه

با سلام وقت بخیر، من و همسرم به مدت یک سال عقد هستیم، و چون من در شهر همسرم دانشجو هستم و گاهی با هم کار هم میکنیم، تصمیم گرفتیم که با هم خانه بگیریم، در واقع یک جورایی باهم زندگی میکنیم مسئله ای که وجود دارد این است که من با همسرم رابطه دارم اما رابطه کامل نیست، در واقع هنوز باکره هستم ، این مساله دو دلیل دارد ۱. اینکه من از رابطه کامل میترسم احساس درد و .... ۲. چون عقد هستیم سعی میکنم جانب احتیاط را رعایت کنم و چون فعلا به صورت رسمی ازدواج نکرده ایم به نظر من رابطه کامل نباشد بهتر است. (فعلا هم شرایط ازدواج نداریم چون همسرم به تازگی سر کار رفته اند، ) اما این مسئله اخیرا باعث نارضایتی همسرم شده است و پیش خودش فکر میکند که من انسان سردی هستم یا اینکه رابطه را دوست ندارم . واقعا در وضعیت بلاتکلیفی گیر کرده ام نمیدانم کار درست چیست؟ با همسرم رابطه داشته باشم یا اینکه روی تصمیم خود پافشاری کنم که ما هنوز عقد هستیم

ممنون پیشاپیش

اطلاعات تکمیلی

سن ۲۸ جنسیت زن شغل دانشجو وضعیت تاهل متاهل
پاسخ مشاور

روانپزشک و درمانگر مشکلات جنسی

سلام، این مساله کاملا فردی و فرهنگی است، کسی نمی تواند در مورد درست و غلط تصمیم شما نظری بدهد، به لحاظ شرعی شما همسر آن مرد هستید و تمکین بر شما واجب است، اما مسلما با دغدغه ای که در مورد ازدواج رسمی دارید انجام رابطه کامل برایتان سخت خواهد بود، اما در مورد درد نگران نباشید، اگر نزدیکی با شیوه صحیح انجام شود، درد و خونریزی آن در حدی است که انگار شما نوک انگشت خود را با کارد بریده اید.

تجربه شما

login captcha

خیلی ممنون از پاسختون، پس اینکه میگن در دوران عقد رابطه کامل نداشته باشید چی؟ آیا این فکر درست است؟ 

سلام

خب اگر از هم شناخت کامل دارید انجام رابطه کامل منعی نیست و باعث گرمی بیشتر زندگی میشه.اما اگر باز می خواهی بیشتر شناخت پیدا کنی می تونی از رابطه های اورال یا انال استفاده کنید.