رمز داشتن گوشی همسرم

نام ارسال کننده محرمانه می باشد 1977 بازدید 5 تبادل تجربه

سلام ... همسرم چیزی رو از من مخفی نمیکنه اگر هم یه موردی رو همون لحظه اول به من نگه چند ساعت بعد میگه ولی روی گوشیش رمز میزاره یه چند بار هم همون اوایل ازدواج که بهش گفتم میگه حریم خصوصیه و چندباری هم که گوشیش رمز نداشته یاخودش بهم داده دیدم که به غیر از دوستاش با کسی دیگه چت نمیکنه ولی بازم این فکر اذیتم میکنه راه حل شما چیه؟

اطلاعات تکمیلی

سن 19 جنسیت زن شغل دانشجو وضعیت تاهل متاهل
پاسخ مشاور

مشاور خانواده

سلام ممنون از اینکه ما را انتخاب کردید .

دوست عزیز به هیچ عنوان نگذارید این حساسیت شما به زندگی زناشویی آسیب بزند . چون خیلی از این حساسیت ها فکر های ذهنی شما است . بهترین راه حل این است که با شوهرتان بر سر هر مسئله ای که پیش می آید و مشکوک می شوید صحبت کنید و از خودش توضیح بخواهید نه با کنجکاوی و کنکاش کردن در گوشی او بخواهید به جایی برسید .

موفق باشید .

تجربه شما

login captcha

به نظر من حرف شما درسته منم دلم نمیخواد همسرم چیزی ازم مخفی کنه و من خیلی ناراحت میشم

وای حق داری ناراحت باشی

من سال به سال دست به گوشی همسرم نمیزنم، تا الانم چیزی ازش ندیدم ولی اگر رمزشو عوض کنه و به من نگه دائما به این فکر میفتم که حتما یک خبری هست

منم هیچوقت درک نکردم اینکه میگن زن و شوهر حق دارن واسه گوشیشون رمز بزارن و حریم خصوصیشونه،

من و شوهرم گوشیمون مرتب دست همه البته چک نمیکنیم همو اگه لازم داشته باشیم استفاده میکنیم،

اگه یروز رمزشو عوض کنه و نگه بهم چیه رمزش میفهمم...


سلام.بنظر من در زندگی مشترک شفاف سازی یک اصله!! که هر دوطرف ملزم به رعایتش هستن! منو همسرم رمز گوشیه همو داشتیم قبلا. ولی بعد یه مدت گوشیش و رمز گذاشت و بعدش گندش دراومد که داره خیانت میکنه! میخوام اینو بگم که اگه ریگی تو کفش نباشه رمز و بهت میگن!واینکه ادم ها میتونن هرچیزی و از همسرشون مخفی کنن!! من واقعا آسیب دیدم. حالمم خوب نیس! فراموشمم نمیشه!

از نظر من حرفت درسته چه چیز محرمانه ای بین زن و شوهر میتونه وجود داشته باشه شما هم رمز بذاری ناراحت نمیشه؟