مخالفت خانواده برای ازدواج

نام ارسال کننده محرمانه می باشد 541 بازدید

سلام‌ خسته نباشید من چهار سال هست جدا شدم. بعد از اون با یک پسر دوست شدم که از نظر اخلاقی به خواسته هام خیلی نزدیکه. یک ساله پیش با خانوادش مطرح کرد که می خواد با من ازدواج کنه و چون اون پسر بود و من مطلقه خانوادش مخالفت کردن. بعد از مخالفت خانوادش با اونا سرد شد و به گفته خودش فقط شب میره شام می خوره می خوابه و دوباره صبح سرکار و هر روز بعد از کار برای دیدن من میاد نزدیک محل کارم و گاهی حرف می شه میگه من فقط تو رو می خوام. حالا جدیدا وقتی باهاش مطرح می کنم که به خانوادم بگم تو توی زندگیم هستی میگه نه. ولی باز هم اقدامی نمی کنه نه برای عقب رفتن نه جلو اومدن. من هم با پدر و مادرم زندگی می کنم و هر روز سرکارم و روابط بدی با خانوادم ندارم‌. ولی واقعا دلم می خواد تکلیفم معلوم بشه که حداقل خانواده هامون بدونن و موافقت کنن‌. وقتی بهش میگم به خانوادت بگو میگه فعلا شرایطشو ندارم. پیشنهاد شما به من چی هست؟

اطلاعات تکمیلی

سن ۳۴ جنسیت زن شغل کارمند وضعیت تاهل مطلقه
پاسخ مشاور

مشاور ازدواج

دوست عزیز سلام

پیشنهادی که براتون دارم این هستش که خیلی جدی ولی در محیطی آرام انتظارات و خواسته هاتون رو درمورد رابطه و زندگی مشترک بهم بگید و مشکلات پیش رو رو با یکدیگه درمیان بذارید و برای برطرف کردن اونها باهم راهکار ارائه بدید و برای رفع اونها زمان مشخص کنید البته تعیین زمان با موافقت هر دوی شما باشه و به این صورت که تا این زمان تلاش کنیم که مشکلات برطرف بشه و اگر نشد و همچنان پابرجا بود دیگه به این رابطه ادامه ندیم و هیچ گونه تماسی باهم نداشته باشیم.

فراموش نکنید که مخالفت خانواده ها و عدم پذیرش فردی که مقبول خانواده طرف مقابل نیست مشکلات خاص خودش رو داره که زندگی مشترک رو تحت الشعاع قرار میده و توصیه این هستش که ازدواج با رضایت خانواده ها همراه باشه.

توصیه میکنم قبل از هر تصمیمی به مشاوره پیش از ازدواج برید تا با بررسی همه جانبه که به کمک روانشناس انجام میشه ببینید اصلا فرد مناسبی برای همدیگه هستید یا خیر تا بتونید بهترین تصمیم رو بگیرید.

شاد و پیروز باشید.

تجربه شما

اولین نفری باشید که نظر میدهید
login captcha