خودارضایی پسر سیزده ساله

نام ارسال کننده محرمانه می باشد 5589 بازدید

با سلام پسرم سیزده ساله هست.و امروز متوجه شدم که خود ارضایی میکنه. خواهش میکنم بگید چه برخوردی بکنم؟ چه جوری من یا پدرش باهاش صحبت کنیم و متوجه اش بکنیم؟لازم به ذکر است که با اینکه خیلی مراقبش هستیم تا از اینترنت استفاده صحیح بکنه ولی دوبار متوجه شدم که وارد سایتهای غیر مجاز شده. لطفا بگید چه کار کنم. چه برخوردی داشته باشیم؟

اطلاعات تکمیلی

سن 38 جنسیت زن شغل خانه دار وضعیت تاهل متاهل
پاسخ مشاور

مشاور کودک و بین فردی

سلام و درود بر شما. 

مادر عزیز در این سن طبیعی هست که نوجوان جذب مسایل جنسی شود. در این مورد مهم است که آموزش های لازم را به او بدهید و بهتر است پدرش این مسئولیت را به عهده بگیرد. در این سن همه چیز در مورد روابط جنسی را برای او میتوان گفت و اگر خانواده این کار را نکند اطلاعات غلط و کوچه بازاری از بیرون و حتی سایت های ناسالم خواهد گرفت. در مورد خودارضایی هم پدرش اطلاعات لازم را ارائه دهد و از عوارض عدم کنترل اند و خودارضایی های بیش از حد برایش بگوید. میتوان صحبت را با رعایت بهداشت فردی در این موارد آغاز کرد. از ارائه اطلاعات عوامانه پرهیز کنید. تهدید به کور و کر شدن نکنید.

حتما استفاده از کامپیوتر و اینترنت در حال باشد. استفاده از گوشی موبایل در شب ها را محدود کنید و تمام اعضای خانواده مقید باشند به اینکه شب ها گوشی موبایل را داخل اتاق نبرند. 

تجربه شما

اولین نفری باشید که نظر میدهید
login captcha