بی توجهی همسر برای اقدام به بارداری

نام ارسال کننده محرمانه می باشد 202 بازدید

با سلام...

من چند وقته در حال اقدام به بارداری هستم ولی شوهرم با اینکه خودش پیشنهاد برای داشتن بچه داشته همیشه مواقع حساس اقدام مثلا شبهایی که احتمال بارداری زیاده خواب رو ترجیح میده جوری که هم ظهر میخوابه هم شب. این نوع رفتارش خیلی منو اذیت میکنه با کوچکترین انتقادی هم برچسب اگه خدا بخواد با همون یه بار هم میده. هدف اصلی من از نوع رفتارش که اگه خانه خودمون کوچکترین خستگی داشته باشه زود خواب رو بهونه میکنه در حالی که وقتی پیش خانواده اش میرویم روزهایی بوده که بخاطر کار خانواده اش از ساعت ۶ صبح بیرون میرفت و حتی ظهر هم نمیخوابید ولی شب ترجیح میداد پیش مادر و خانواده اش باز بنشیند و گرم صحبت شود در حالی که وقتی خونه خودمون این نوع کار انجام میداد زود به من و بچه بزرگم میگفت خوابم میاد و در رختخواب میرفت و تا ساعتی باز سرگرم گوشی میشود. بنظر شما من وسواسم یا این نوع رفتار واقعا زجرآوره؟

پاسخ مشاور

مشاور خانواده

سلام دوست عزیز، از آشنایی با شما خوشحالم و امیدوارم بتونیم با هم مشکل شما را حل کنیم . عزیزم شما درباره خودتون و زدگی خانوادگیتون هیچ اطلاعاتی ندادید پس من نمی تونم با جزییات به شما راهنمایی بدم اما به طور کلی مطالبی را خدممتون عرض می کنم :


1) قبل از هرچیز یادآوری میکنم هرگز زندگی و رابطه  خودتون با همسرتون را با رابطه  ایشان با خانواده اش مقایسه نکنید این دو رابطه کاملا متفاوته همانطور که شما خانواده تون را دوست دارید و دلتون می خواد کنارتون باشتد همسرتون هم چنین نیازی دارد و بودن در کنار آنها دلیل و یا عامل دوری از شما نیست زیرا هریک جایگاه خودتون را دارید پس در این مورد حساس نباشید و وسواس نداشته باشید


2) مطمِین باشید که همسرتون با بارداری شما کاملا موافق هستن و شاید لازم باشه یک بار دیگه در این باره صحبت کنید


3) ظاهرا این فرزند دوم شماست پس نگرانی عدم باروری وجود نداره که لازم باشه حتما در زمان مشخص لقاح صورت بگیره به نظر من با استرس کمتر و حوصله ی بیشتر اجازه بدید هر زمان هر دو تمایل داشتید این کار انجام بر چشه و به امید خدا نتیجه ای که می خواهید می گیرید. در این مورد همسرتون را مجبور نکنید احتمال اینکه اصرار شما مقاومت او را بیشتر کنه هم هست .


امیدوارم هر چه زودتر به خواسته تون برسید.


ا

تجربه شما

اولین نفری باشید که نظر میدهید
login captcha