نحوه برخورد با اعتیاد همسر

نام ارسال کننده محرمانه می باشد 166 بازدید

سلام، من با شوهرم چند سال پیش دوست بودیم و خیلی هم عاشق بودیم اما من وقتی فهمیدم شوهرم معتاده به تریاک بوده که شوهرم رفته بود کمپ ترک کنه، بعد از یکسال که کلا پاک شده بود خواستگاری اومد و من هم چون میدونستم خیلی خانواده با اصل و نسبی هست و اینجور چیزها رو بد میدونن بهش جواب دادم، یک 3 سالی میگذره و من هنوز تو عقدم ولی ما خونه گرفتیم و فعلا با هم زندگی میکنیم ولی جدیدا فهمیدم شوهرم اعتیاد داره ولی هر چی بهش میگم هاشا میکنه و زود از کوره در میره، ولی اکثر علائم فرد معتاد رو داره و اصلا یک روز توی خونه از صبح تا شب نمیمونه و میدونم که میره میکشه ولی هرچی بهش میگم میگه من میرم سر کار چون شغلش آزاده.

از یک طرفی میخواستم به پدر شوهرم بگم ولی میدونم که اگه ایندفعه بفهمه کلا شوهرم رو دیگه ول میکنه و هیچ کمکی بهمون برای عروسیمون نمیکنه، الان من واقعا موندم چکار کنم! به کی بگم! فقط به داداش کوچیکترش گفتم و میگه من به بابام بگم سکته میکنه و خودشم میگه من واقعا نمیدونم چکار کنم؟!

آخه از یک طرفی از زندگیم راضیم و واقعا برام بهترین زندگی رو داره فراهم میکنه برای همون من موندم واقعا چکار کنم! چون میگم حالا که زندگیش رو داره میچرخونه و میترسم زندگیم از هم بپاشه

ولی میترسم بعدا با بچه شوهر منم اعتیاد به تریاکش به چیزهای دیگه هم بره

توروخدا بگید من چکار کنم واقعا؟!


اطلاعات تکمیلی

سن 21 جنسیت زن شغل دانشجو وضعیت تاهل متاهل
پاسخ مشاور

مشاور اعتیاد

سلام خدمت شما دوست عزیز 
در سوال خودتون ذکر کردید علائم بیماری اعتیاد در همسر شما موجوده میشه لطفا راجع به این موضوع دقیق تر توضیح بدین ؟ 
بهترین کمک به فردی که بیماری اعتیاد داره درک کردن و کمک کردن بهشه با توجه که شما در مرحلهء پیش از ازدواج هستید توصیهء من به شما این هست که در ابتدا از سلامت ایشون مطمئن بشید در صورت نیاز بهشون کمک کنید و در مرحله بعدی ازدواج کنید چون این خودش یه عامل برای تسریع روند ترک در همسرتون هست اینکه بدونه شما تا ترک نکنه حاضر به زندگی مشترک نیستید . 
اعتیاد در دراز مدت میتونه شامل مواد دیگری هم بشه و ترس شما کاملا به جا و منطقی هست در این زمینه با شوهرتون جدی صحبت کنید و ازش بخوایید به صورت حضوری از کلینیک های ترک اعتیاد کمک بگیرید .
موفق و موید باشید 

تجربه شما

اولین نفری باشید که نظر میدهید
login captcha