2723

برگشت به زندگی سابق و تنها گذاشتن فرزند

نام ارسال کننده محرمانه می باشد 59 بازدید

سلام ببخشید من دو بار ازدواج کردم. دفعه اول با یک دختر یک سال و نیمه طلاق گرفتم ،بعد از سه سال دوباره ازدواج کردم با مردی که یک پسر داشت و پسرش 4 سال از دخترم بزرگتر بود الان دخترم نه سالشه و پسر شوهرم سیزده سال.و من به خاطر رفتارهای جنسی بدی که با دخترم داشت به مدت نه ماهه که از شوهرم جدا شدم الان اومده دنبالم و میگه بیا باهم زندگی کنیم در حالی که دخترم رو باید بذارم خونه مادرم و برم با اون و پسرش زندگی کنم این در حالیه که پدر دخترم هم اصلا بهش سر نمی زنه من خیلی مشکلات زیادی دارم راستش موندم برگردم و با شوهرم زندگی کنم و دخترم رو بذارم و برم یا نه از شوهرم جدا بشم و یه زندگی مستقل با دخترم داشته باشم واقعا موندم چه کار کنم؟ ممنون میشم کمکم کنید

اطلاعات تکمیلی

سن 31 جنسیت زن شغل خانه دار وضعیت تاهل درحال جدایی
پاسخ مشاور

مشاور خانواده

سلام دوست عزیزم

مشکلی که الان بین دختر شما و پسر همسرتون پیش اومده، ممکن بود بین دختر و پسر خودتون اگر پسری داشتید پیش بیاد. باز هم فکر می‌کنید چاره‌ی کار این هست که شما طلاق بگیرید و دخترتون رو به تنهایی بزرگ کنید و همسرتون پسرتون رو؟

فرزندان ما باید یاد بگیرن در خانواده در چه چارچوبی رفتار کنن و این مساله رو میشه به کمک مشاور خانواده بهشون آموزش داد. ضمن اینکه ما در مقابل فرزندان‌مون مسئول هستیم و قرار نیست اونها رو از نعمت داشتن پدر و مادر محروم کنیم مخصوصا که فرمودید پدر دخترتون اصلا به دخترتون سر نمی‌زنن و دخترتون فقط شما رو دارن.

به خدای بزرگ می‌سپارم‌تون

تجربه شما

اولین نفری باشید که نظر میدهید
login captcha