2723

کمک مالی بیش از حد به خانواده همسر

نام ارسال کننده محرمانه می باشد 55 بازدید

سلام ممنونم بخاطر وقتی که میگذارید..

من و همسرم ۳ ساله که ازدواج کردیم و از زمان عقد تا به امروز تمام مخارج عقد و عروسی و دوران نامزدی و همه و همه را شوهرم پرداخت کرده بدون کمک خانواده شون و منم اصلا برام مهم نبود چون میدونستم که برای خودمون و آینده مون داریم خرج میکنیم ولی چند ماه قبل ، عروسی برادر شوهرم بود و خانواده شوهرم مارو مجبور کردن به دادان خرج عروسی برادر شوهرم(اینو هم بگم که ما شرایط مالی خوبی نداریم و گاهی برای پرداخت قسط هامون هم پول کم میاریم) و شوهرم برای دادن خرج عروسی از دوستاش قرض کرد و الان که چند ماه میگذره و ما پولی که قرض کرده بودیمو تازه پرداخت کردیم مادرشوهرم هر روز با شوهرم تماس میگیره و ازش پول میخواد برای کرایه خونه برادر شوهرم و خرجهای خودشون و مارو تحت فشار گذاشته و واقعا نمیدونیم این مخارج و فشارها از سمت خانواده همسرمو باید چکار کنیم ... همسرم بارها گفته که نمیتونه بهشون پول بده ولی باور نمیکنن و بارها تماس میگیرن و درخواست پول دارن.و وقتی بهشون پول ندیم با تیکه و کنایه با منو شوهرم صحبت میکنن و از ما خوششون نمیاد و فکر میکنن من نذاشتم که شوهرم بهشون پولی بده در صورتی که خودمون بسختی مخارج زندگیمونو میدیم و اگر پولی بهشون بدیم دیگه بهمون برنمیگرده (عقیده ای به دادن قرض ندارن).

لطفا خواهش میکنم یک راهکار به من و شوهرم بدید که بتونیم با این خانواده کنار بیایم و دیگه مارو تحت فشار مالی نگذارند چون واقعا خسته شدیم از طرفی هم نمیخوایم قطع رابطه کنیم یا درگیری پیش بیاد .

ممنونم

اطلاعات تکمیلی

سن ۲۲ جنسیت زن شغل خانه دار وضعیت تاهل متاهل
پاسخ مشاور

مشاور خانواده

سلام دوست عزيز ... اگر اينكه شما و همسرتون هردو از اين كمک اجباری ناراحت هستين و قلبا راضی به اينكار نيستيد به هيچ وجه نبايد در رودربايستی و معذوريات قرار بگيرين و به اونها كمک كنيد . شما بايد مهارت نه گفتن رو ياد بگيرين و اصلا اجازه ندين كسی از انعطاف پذيری شما سو استفاده بكنه... خيلی راحت و بدون رودربايستی و با احترام تمام بدون بحث اضافه و جدل كردن يكبار برای هميشه به اونها اعلام كنید كه خيلی دلتون ميخواد بهشون كمک كنيد ولی واقعا ازتون برنمياد كه اينكارو بكنين محترمانه عذرخواهی بكنيد و اصلا هم از گوشه و كنايه هاشون ناراحت نشين چون بعد از يه مدت وقتی ببينن شما اهميتی نميدين ديگه نه درخواست ميكنن نه انتظار دارن و نه حتی كنايه ميزنن! در غير اينصورت همه عمرتان بايد به اونها سرويس بدين

تجربه شما

اولین نفری باشید که نظر میدهید
login captcha