مهریه زن باكره

نام ارسال کننده محرمانه می باشد 331 بازدید

با سلام

يكی از اعضای خانواده من حدود سه ساله ازدواج كرده و يک سال بيشتر هست خونه خودشه! توی مدتی که خونه خودشونن مرتب دعوا دارن! مشكلشون اينه كه خانوم خيلی با كلاس و اجتماعی و پر شور و حال هست ولی از يک خانواده سطح خيلی پايين و حس ميكرده با ازدواج به تمام خواسته هاش ميرسه! خانم اهل دوست های اجتماعی زياد ! (دوست پسر و دختر به قول خودش در حد جاست فرند البته!!!!) هست!

ولی آقا بی نهايت مؤمن ، معتقد ، مذهبی، مظلوم، درون گرا و ... هست.

اينا اصلا رابطه نداشتن توی اين مدت، و هر بار آقا خواسته نزديک بشه، كلی از زنش كتک خورده و دعوا شده، الان دادگاه واسه طلاق مشاوره فرستاده! اين آقا به مشاور راجع به اين قضيه باكره بودن و.... روش نميشه چيزی بگه....با كار خانم و لباس پوشيدنش هم مشكل داره، كه خيلی بی حجابه و كارش با مردهاست، اون مردها براش تولد ميگيرن، ميارن و ميبرنش كه آقا ناراحته!

بايد اينا رو به مشاور و قاضی بگه!

با اين احوال كه گفتم! خانم مهريه شو ميتونه بگيره؟! با توجه به اينكه آقا رو از كار بيرون كردن! ولی خونه ای هست كه به آقا و مادر پيرش و خواهرش ارث رسيده، و تقسيم ارث نشده به خاطر شرايط مادر 

ممكنه مادر پير آقا رو از خونه بندازن بيرون و مهريه رو از روی اون خونه بردارن؟!


اطلاعات تکمیلی

جنسیت زن وضعیت تاهل متاهل
پاسخ مشاور

وکیل پایه یک دادگستری

سلام و درود

لطفا در مطرح كردن سؤالات كوتاه و موردی عمل نماييد!

👈� در مورد عدم نزدیکی حتما بايستی موضوع را به اطلاع دادگاه و مشاور برسانند كه در صورت صلاحديد دادگاه به پزشكی قانونی ارجاع ميشود چرا كه بسيار مهم و تعيين كننده در مسائل مختلف طلاق خواهد بود.(در صورت عدم توانايی برادرتان در بيان موضوع حتما حتما از وكيل مجرب بهره ببريد)


👈�  با توجه به اينكه ملک به ارث رسيده محل سكونت برادرتان نيز ميباشد در صورت توقيف توسط همسرشان بايستی مداركی دال بر سكونت وی و عدم وجود اموال ديگر به دادگاه ارائه شود در غير اينصورت ملک فوق در ازای مهريه توقيف و امكان فروش دارد كه در صورت فروش الباقی وراث (مادر و شما) با خريدار سهم مورد مزايده شريک خواهيد شد.

به نظر ميرسد بهتر است با يک وكيل يا مشاور حقوقی به صورت حضوری جلسه ای داشته باشيد.

موفق و مؤيد

تجربه شما

اولین نفری باشید که نظر میدهید
login captcha