سرد شدن در رابطه جنسی

نام ارسال کننده محرمانه می باشد 247 بازدید

سلام. من تا جایی که یادمه همیشه داغ بودم.  دوران مجردیم شاید روزی چند بار خودارضایی داشتم. دوران عقد یکی دوماه یبار که با هم بودیم پیش میومد توی یه روز چند بار رابطه داشته باشیم. همسرم کمتر از من شهوت داشت ولی همپام بود و من رو راضی میکرد همیشه. بعد عروسی و رفتن به خونه خودمون تقریبا هفته ای دو یا سه بار رابطه جنسی داشتیم و تقاضا از هر دو مون بود گاهی من پیشقدم میشدم گاهی همسرم. 

الان متاسفانه حدود شش هفت ماهه من به علت تنبلی تخمدان لکه بینی دارم و به شدت میل جنسیم کم شده. یعنی هفته ای یک بار دوست دارم ارضا بشم و آرامش بگیرم اما نه با همسرم. به صورت خودارضایی در حالی که نوار بهداشتی پوشیدم. اصلا رغبت نمیکنم به همسرم اون بنده خدا هم هیچی نمیگه. شاید ماهی یکی دوبار رابطه داشته باشیم این چند ماه. حتی گاهی دلم برای رابطمون سوخته و بدون میل قلبی پیشقدم شدم و زیرم یه پارچه انداختم که ذهنم درگیر کثیفی نباشه ولی بازم درگیره و متاسفانه درد دارم گاهی و ترشحاتم هم مثل قبلا نیست. در ضمن من زیر نظر پزشک زنان دارم معالجه میکنم این لکه بینی رو, عفونتم ندارم. غذاهای گرم و.... کارساز نبوده برای سردیم. 

دلم میخواد رابطم رو نجات بدم و همسرداغی مثل گذشته باشم کمکم کنید لطفا😒


اطلاعات تکمیلی

سن 28 جنسیت زن شغل خانه دار وضعیت تاهل متاهل
پاسخ مشاور

روانپزشک و درمانگر مشکلات جنسی

با سلام، برای کمبود میل جنسی دارو و غذای گرم بر خلاف گفته عوام کارساز نیست. بنظر میرسه مهمترین علت در کم شدن تمایل جنسی شما درد و لکه بینی و درگیری ذهنی شما با این مساله...است. پس در وهله نخست این مشکل باید طور کامل درمان شود.
اما تا اون موقع پیشنهاد می کنم حتما رابطه جنسی و نه صرفا دخول را با همسرتان حفظ کنید و با یکدیگر معاشقه و ملاعبه و در صورت تمایل ارگاسم دو طرفه داشته باشید، رابطه جنسی فقط دخول نیست! حتی میتوانید طبق یک برنامه منظم هفتگی حتی اگر ابتدا به ساکن احساس تمایل جنسی ندارید اما به همسرتان اجازه دهید شمارا ترغیب و تهییج کند و برای رضایت فیزیکی و روانی و نه لزوما ارضای جنسی با همسرتان با کاندوم رابطه کامل داشته باشید، نگذارید بیماری آتش عشق و شهوت شمارا خاموش کند، به راههایی برای تحریک بیشار خود بیندیشید و آن را با همسرتان مطرح سازید تا در این راه به شما کمک کند. مطمئن باشید به تدریج شرایط بهتر خواهد شد.

تجربه شما

اولین نفری باشید که نظر میدهید
login captcha