چگونه خودارضایی را ترک کنیم؟

نام ارسال کننده محرمانه می باشد 1143 بازدید 3 تبادل تجربه

سلام.من 23 سالمه و متاهلم. از مجردی خودارضایی دارم و نمیتونم ترک کنم. از رابطه با همسرم لذت نمیبرم. اون طول رابطه خوبه و میدونم مشکل از منه. خواهش میکنم راهنماییم کنین.

اطلاعات تکمیلی

سن 23 جنسیت زن شغل خانه دار وضعیت تاهل متاهل
پاسخ مشاور

روانپزشک و درمانگر مشکلات جنسی

سلام، افراد متاهل نیز گاهی خودارضایی دارند اما اگر خودارضایی جانشین رابطه با همسر شود و یا در رابطه جنسی با همسر مشکلاتی ایجاد کند، این مساله مهمی است و نیاز به رسیدگی دارد.
اما سوال من از شما این است که منظور شما از لذت نبردن از رابطه با همسر تحریک و برانگیختگی است یا

تجربه شما

login captcha

سلام مجدد، این موضوع نیاز به بررسی کامل و همه جانبه و به شکل حضوری دارد، اما همینقدر بگم که گاها در افرادی که خودارضایی زیاد دارند و از طریق کلیتوریس ارگاسم میشوند و آن هم در پوزیشن خاصی ،با دستان خود و دقیقا با شدت و فرکانس و یا وسیله ای که به آن عادت کرده اند، رابطه جنسی چون رابطه ای دو طرفه است و تمرکز فرد روی خودش پایین می آید و لذتی را که خودش بلد بوده چگونه به خودش بدهد شاید دقیقا به همان شکل از طریق دیگری دریافت نکند در نتیجه ارگاسم برایش سخت و یا کم شدت ایجاد میشود، ضمن آنکه ارگاسم بیرونی نسبت به ارگاسم داخلی بطور کلی شدت کمتری دارد، پیشنهاد میکنم حتما در طی رابطه جنسی خودتان یا همسرتان با دست و یا وسایلی نظیر ویبراتور کلیتوریس را تحریک کنید تا تحریک و ارگاسم بهتری داشته باشید.

و اینم بگم که به قول خودتون از نظر تحریک و برانگیختگی به ارضا نمیرسم.

من عاشق همسرم هستم و طی نزدیکی معاشقمون برام خیلی لذت بخشه.ولی به مرحله ی آخر که میرسه به اون شدت به ارضا نمیرسم.منظورم این بود.