خیس کردن لباس زیر بعد از پوشک گیری

نام ارسال کننده محرمانه می باشد 91 بازدید

سلام. پسر دوسال و چهار ماهه ای دارم که  دوسالگی از پوشک گرفتم. شب تا صبح خودش رو میتونه نگه داره در طول روز برای ادرار و مدفوع  به دستشویی میره. یک ماهی میشه برای ادرار که میره دستشویی.  یه ربع بعدش دوباره میره و باز دوباره که میخواد ده دقیقه یا یک ربع بعد بره میگه دستشویی داره ولی کمی شورتش رو خیس کرده. حتی شده پنج دقیقه بعد از ادرار دوباره شورت خیس میکنه و میره تو دستشویی هم کمی ادرار میکنه. خیلی باهاش حرف زدم آروم یا بعضی. مواقع عصبانی. گرمی سردی خوردن رو براش رعایت میکنم.ولی آب زیاد میخوره. نمیدونم باید چطور رفتار کنم .ممنون از شما

اطلاعات تکمیلی

سن 30 جنسیت زن شغل خانه دار وضعیت تاهل متاهل
پاسخ مشاور

مشاور روانشناسی کودک و نوجوان

با عرض سلام و وقت به خیر:
دوست عزیز شاید تکرر ادرار کودک شما به این دلیل است که در هر بار مراجعه به سرویس بهداشتی، مثانه اش را به طور کامل تخلیه نمی کند. در این صورت هر بار از او بخواهید مدت بیشتری را در دستشویی بماند تا بتواند مثانه اش را کامل تخلیه کند و برای این که او تمایل داشته باشد که در محیط دستشویی بماند محیط آنجا را برایش جذاب کنید مثلا یک سری اسباب بازی هایی برایش در دستشویی بگذارید که جذاب باشند و مختص همانجا باشند.
موضوع مهم دوم از تاثیر تشویق غافل نشوید، هربار که کودک از دستشویی آمد و بعد از مدت چند دقیقه همچنان لباسش خشک بود به او یک جایزه ی کوچک بدهید و به مرور زمان در صورت پیش رفت برنامه و موفقیت، هدیه ها را کمتر کنید.
و در نهایت این که خیلی هم به این موضوع حساسیت نشان ندهید تا تثبیت یادگیری کنترل ادرار و مدفوع این دست اتفاقها طبیعی هستند.
سربلند باشید مثل شمشاد

تجربه شما

اولین نفری باشید که نظر میدهید
login captcha