با یه پسری هفت ماه آشنا شدم قراره بعد درسهاش بیاد خواستگاری حالا خواستگار برام اومده خودم خواستگار رو نمیخوام ولی به پسره گفتم میخوام به خاطرت ردش کنم میگه هرچی دلت میگه همون کار رو کن تصمیم گیرنده خودتی نمیخوام اجباری باشه من دلم میخواست بگه تو فقط مال منی بهش جواب رد بده من خوشبختت میکنم همیشه میگه من نمیتونم جات تصمیم بگیرم دلسرد میشم اگر به من علاقمند بود باید جوری برخورد کنه که برای خودشم ولی همش میگه تصمیم گیرنده خودتی هیچکس نمیتونه برای آینده ات تصمیم بگیره به نظرتون بهش الکی بگم به خواستگارم جواب مثبت دادم که بره؟ چون اگه دوستم داشت لااقل یه حرکتی میکرد از دستم نده!

اطلاعات تکمیلی

سن 25 جنسیت زن وضعیت تاهل مجرد
پاسخ مشاور

مشاور ازدواج

دوست عزیز سلام
به سن خودتون و آقا پسر اشاره نکردید و اینکه رابطه شما تا چه حدی ست و آیا از این رابطه رضایتمند هستید؟حرف ایشون کاملا منطقی هستش و شما تصمیم گیرنده برای آیندتون هستید و هیچ کس نمیتونه این کار رو برای شما انجام بده. شما باید خوشحال و ممنون باشید که ایشون شمارو معطل خودشون نمیکنن و تصمیم رو به عهده شما میذارن.
بهتره ابتدا تکلیفتون رو با احساستون و خودتون روشن کنید. شما وارد رابطه ای شدی و قرار شده وقتی شرایط فراهم شد خواستگاری انجام بشه اگر در این مدت طبق شناختی که از هم پیدا کرده اید و معیارهایی که خودتان دارید این فرد را به عنوان همسر آینده مناسب میدونید بنابراین طبق قراری که گذاشته اید و زمانی که تعیین کرده اید باید منتظر بمانید و نیازی به این کارها نیست. اما اگر هنگامی که در رابطه هستید احساس کنید فرد دیگری میتواند شما را خوشبخت کند یا به او احساس علاقمندی می کنید بدونید که رابطه اول شما چندان رابطه ی مناسبی نیست و در هر صورت انتخاب نهایی با شماست.
موفق باشید.

تجربه شما

اولین نفری باشید که نظر میدهید
login captcha