بی توجهی و بداخلاقی همسر

نام ارسال کننده محرمانه می باشد 77 بازدید

سلام.  زنی 21 ساله هستم شوهرم 25 ساله یه پسر 1ونیم ساله دارم و 2ونیم ساله که توی یه شهر دیگه به دور از خانواده ها داریم زندگی میکنیم واقعا افسرده شدم شوهرم از صبح تا شب سرکاره و شب وقتی میاد چون خسته ست بیخودی گیر میده و لجبازی میکنه و فکر میکنم حق دادن هیچ نظری مخالف نظرش رو ندارم و جدیدا بد اخلاقی میکنه و رابطه هم کم داریم چون که وقتی میاد خسته ست نمیدونم چیکار کنم از درسم از همه چیزم گذشتم و باید صبح تا شب منتظر بشینم تا همسرم از سرکار بیاد ببینم خسته ست یا نه و جدیدا با پسرم خیلی پرخاش میکنه واقعا نمیدونم چیکار کنم

اطلاعات تکمیلی

سن 21 جنسیت زن شغل خانه دار وضعیت تاهل متاهل
پاسخ مشاور

مشاور خانواده

سلام همراه عزيز ✋🏻

ممنون از اينكه مارا انتخاب كرديد 

احساس شما را كاملا درک ميكنم و همچنين  شرايطی كه داريد اينكه از خانواده تان دور هستيد. اما دوست عزيز اگر رابطه ايی موفقی نداريد فكر كنيد و ببينيد خودتان چه ميتوانيد انجام دهيد كه باعث بهبودی رابطه شود.

آيا فكر نميكنيد رفتار شما ممكن است باعث اين مسائل شده ؟ آيا رفتار همسرتان از اوايل ازدواج همين طور بوده ؟ آيا خواسته يا ناخواسته كاری كرده ايد كه باعث شده همسرتان اينگونه رفتار كند ؟ اگر متوجه شديد كه رفتار و برخورد شما به چنين رفتاری در همسرتان دامن زده است هر چه سريعتر آنها را تغيير دهيد . تمركزتان را روی خود و رابطه تان بگذاريد ، رابطه عاطفی و جنسی شما چگونه است ؟ آيا هر دو شما از زندگی تان راضی هستيد؟ محاسن و معايب رابطه تون چيست ؟ به اين سؤالات خوب فكر كنيد در يک فضای صميمی و دوستانه با همسرتان صحبت كنيد و نظرش رو در مورد زندگی و رابطه تان بپرسيد ؟ ببينيد خودتان و همسرتان چه احساسی به زندگی تان داريد؟ چه توقع و انتظاراتی از يكديگر داريد؟ در مورد احساسات و نيازهای خود از طرف مقابل صحبت كنيد؟ به همسرتان بگوييد كه دوست داريد بيشتر با هم صميمی شويد و اگر مسئله ايی هست با هم حلش كنيد ميتوانيد باهم بنشينيد و در مورد راه حل ها صحبت كنيد و بنويسيد . يک خانه پر از عشق و صميميت و آرامش را درست كنيد اگر شما يک خانه پر از عشق را برای همسرتان مهيا كنيد ، همسرتان احساس آرامش بيشتری ميكند . از توانمنديها و استعدادهايتان استفاده كنيد روابط اجتماعی تان راتقويت كنيد به سلامت و زيبايی تان توجه كنيد هرچه بيشتر از خودتان مراقبت كنيد در زندگی تان موفق تر هستيد  . اين كتاب ميتواند شما را در اين مسير كمک كند. برای زن و شوهرها وقت زندگی بهتر رسيده ،ترجمه :مهرداد فيروز بخت 

دوست عزيز بخاطر داشته باشيد اين شما هستيد كه بهترين كمک را ميتوانيد به خود بكنيد . از روش های آرام سازی و ريلكسشن كمک بگيريد . روزانه ١٥ تا ٣٠ دقيقه تنفس آهسته و عميق ميتواند به خوبی  به جلوگيری از استرس كمک كند. تنفس عميق و آهسته حتی ميتواند به شما كمک كند كه بهتر فكر كنيد و در نتيجه ميتوانيد از راه حل های بهتری برای بهتر شدن رابطه تان استفاده كنيد.

-وقتی كه شما تحت استرس و فشار عصبی قرار داريد، در جای آرام و راحتی دراز بكشيد.

-نفس خود را به مدت ٥ ثانيه نگه داريد و سپس به آرامی و به مدت ٥ ثانيه نفس تان رو خارج كنيد (بازدم)

-٥ يا ٦ بار اين كار را تكرار كنيد ، تا زمانی كه احساس آرامش به شما دست ميدهد 

به خاطر داشته باشيد كه آرامش و سلامت ذهن تو مهم تر از هرچيزی ديگری است . به فعاليت های مورد علاقه تون بپردازيد و سعی كنيد خودتون را مشغول فعاليت های لذت بخش و پر انرژی كنيد. هرچه اهداف  و برنامه ريزی بيشتری برای خودتان داشته باشيد كمتر احساس تنهای كنيد مراقب ذهن خود باشيد ، شما تنها كسی هستيد كه ميتوانيد به خودتان كمک كنيد . مثبت انديشيدن ، انجام مديتيشن تكنيک های تنفسی ،دعا و حتی صحبت در مورد مسائلی كه احساس ناراحتی ايجاد ميكند كمک كننده است . سعی كنيد روزانه احساسات تان را به كاغذ منتقل كنيد اين راهی برای رهايی از نگرانی هايی است كه از در ميان گذاشتن مستقيم آنها با ديگران پرهيز ميكنيد. نفس های عميق بكشيد چند ثانيه آن را نگه داريد سپس بيرون دهيد و فقط به نفس كشيدن های خود دقت كنيد ، اين تمرين را در روز چند بار انجام دهيد و هر بار تعداد نفس های خودرا بيشتر كنيد، به خصوص زمان هايی كه احساس ناراحتی بيشتری داريد از تكنيک های تنفس عميق و آرميدگی استفاده كنيد . با خودتان مهربان باشيد . وقتی ما برای جسم و روح خودمون ارزش قائل باشيم ، آرامش بيشتری داريم . موسيقی بی كلام جهت آرامش قبل ازخواب و يا گوش كنيد . خواب  خوب و كافی داشته باشيد سعی كنيد شبها به موقع بخوابيد. روزانه ورزش كنيد ورژيم غذايی سالم و متعارفی داشته باشيد . با دوستان كارهای تفريحی و سرگرم كننده داشته باشيد. در كلاس های آموزشی خودشناسی شركت كنيد . يک برنامه روزانه منظم ورزش مثل پياده روی ، يوگا، حركات كششی برای خود تنظيم كنيد . نعمت های خود را شمارش كنيد با تفكر بررسی مزايای خود باعث كاهش حس استرس و نگرانی و در نتيجه آغاز احساس آرامش خواهيد شد از حساسيت بيش از حد در هر زمينه بپرهيزيد ساعت هايی از روز را در اتاق تاريک موزيک بزاريد و دراز بكشيد، كاملا آزاد و رها باشيد نوشتن يادداشت های روزانه راهی بسيار خوب برای بيان احساسات و مقابله با احساسات منفی است . همچنين يک دفترچه يادداشت سپاسگزاری داشته باشيد .


                                    شاد و موفق باشيد 🙏🏻🌷

تجربه شما

اولین نفری باشید که نظر میدهید
login captcha