سلام. امروز دلم خیلی گرفته بود کس مطمئنی هم پیدا نکردم باهاش درد و دل کنم من توی زندگیم خیلی مشکلات دیدم خیلی دردها کشیدم من بچه ی طلاق هستم خانوادم مدام دعوا میکردند میشه گفت آدم اضافی توی خونه بودم کسی که تو سری خوره بقیه بود ولی توی جمع دوستام از همه شادتر بودم امسال مامان بابام جدا شدن من تو سن نوجوانیم. خب تو این سن همه توجه بیشتری میخواند تازه خانوادم پشتمو خالی کردن خیلی تنها بودم تا اینکه یه مدتی با یه نفر حدود 5 ماه چت کردیم کم کم به هم دلباختیم و عاشق هم شدیم الان حدود 7 ماهه با هم دوستیم واقعا همو دوست داریم البته از قبل آشنایی داشتیم  هر دو حساس شکننده خیلی به هم وابسته شدیم خیلی همو دوست داریم. تنها مشکلم اینکه خیلی روحیم حساس تر شده خیلی ترس از جدایی دارم هرچی بیشتر میبینمش وابسته تر میشم .خودمم نمیدونم چرا من از اینکه دوستم داره اطمینان کامل رو دارم خودمم میدونم دلشو خیلی شکستم گریش انداختم بغضشو شکستم ولی همه جوره پام وایساده هر کاری کرده دلم نشکنه ولی من خیلی حساس شدم دوست ندارم کسی راجبش حرف بزنه. وقتی قهر میکنم همه جوره نازم رو میکشه وقتی قهر میکنه جدی حرف میزنه واقعا دلم تاب اینجوری حرف زدنشو نداره نمیدونم چیکار کنم؟


پاسخ مشاور

مشاور خانواده

سلام.
دوست عزیز

بابت شرایط خانوادگی تون متاسفم.

این که توی گذشته چه اتفاقاتی افتاده از آن بی اطلاع هستم. اما اختلافات خانوادگی والدین تون نباید منجر به این بشه که فکر کنید خانواده تون پشت تون رو خالی کردن.
گاهی طلاق و جدایی راه بهتری برای ادامه دادن زندگی پر از تنش است.  گرچه  طلاق به خودی خود ممکن تلخ باشد اما اگر والدین تون همه راه ها رو رفتند و نتیجه ای نگرفتند گزینه آخرشون بوده است. و برای بچه ها هم فضایی خانوادگی پر تعارض بسیار آسیب زا تر از بچه طلاق بودنه.

مسلما شرایط  سختی رو میگذرونید اما توصیه من به شما اینه که به هیچ عنوان خودتون رو مقصر، تنها و بی پشتوانه ندانید. شما همچنان هم مادر دارید و هم پدر فقط بنا به شرایط زندگی شون از هم جداشدن.
هیچ کسی بهتر از خود شما نمیتواند به خودتان کمک کند. خودتان را دوست داشته باشید و بدونید که لایق بهترینها هستید . دست تان رو بزارید روی زانوهاتون و برای زندگی تون هدف و برنامه بچینید .

در مورد رابطه و دوست تون باید بگم که رفتارهای شما  به احتمال زیاد به خاطر حل نشدن گذشته تان و آسیبی که در خانواده دیدید هست.
این که  ترس از دست دادن دارید . حساس و شکننده هستید و....
پیشنهادی که من براتون دارم اینه که برای کمک به خودتون حتما و حتما به طور حضوری از مشاوره فردی کمک بگیرید تا بتوانید مسائل تان را به کمک یک متخصص حل کنید تا به مرور بتوانید  با حل کردن گذشته تان روابط اجتماعی خوبی رو برقرار کنید. 

به خودتان زمان دهید و در این راستا از خانواده تون هم کمک بگیرید

                                    با آرزوی بهترین ها 
 

تجربه شما

اولین نفری باشید که نظر میدهید
login captcha
پرسش ها و پاسخ های مشابه

ناخن شکننده

پاسخ سلام عزیزم حتما" هنگام شستشوی ظروف یا تماس با مواد شوینده از دستکش استفاده کنین. روزی حداقل دوبار کل دست و ناخن تون را با کرم دست و ناخن مناسب مرطوب کنین و ماساژ بدین اگر ناخن هاتون خشک و بی آب هستن...

موهای بسیار زبر و شکننده

پاسخ سلام روزتون بخیر در مورد علت خشکی و شکننده بودن موهاتون، اول اینکه به دلیل استفاده از اتو و سسشوار به صورت مداوم و روی موهای خیس شما رطوبت موهاتون رو از دست دادین قسمت دیگه ای که مو رو ترمیم میکنه ک...

گره خوردن و شکنندگی مو

پاسخ سلام و عرض ادب خدمت شما دوست عزیز شما باید حتما توسط متخصصان پوست و موی کلینیک ایرانیان آنالیز شوید و با توجه به نظر ایشان درمان خود را شروع بفرمایید . روش های متداولی هستند که شما را می توانند به ...

عوارض سنگ شکن

پاسخ سلام .خیر.