استفاده از حقوق خانم در خانه

نام ارسال کننده محرمانه می باشد 55 بازدید

سلام و عرض ادب و احترام

حدود ٢ ماهه ازدواج كردم و قبلش ١٠ ماه عقد بودم و عالی بود 

با ازدواج قسطها و بدهی ها شروع شد . هردوتامون كار ميكنيم و از اول من كل حقوقم رو گذاشتم وسط، الان حس ميكنم وظيفه ميدونه ، حتی وقتی برای خودم ميخوام يه چيزی بخرم و بهش ميگم پول بده انگار ميخواد از پول خودش بده و ناراحت ميشه، اينم بگم كه بخاطر اينكه دوستش داشتم و همكار بوديم خيلی كوتاه اومدم حتی سرويس طلای عروس هم برام نگرفتن و ٩٩٪؜ خريدهايی كه وظيفه اونهاست رو خودم انجام دادم. الان خيلی توی خودمم ، قبلا كلاس و باشگاه و آرايشگاه، الان همش خونه و قسط و ناراحتی، راه چاره چيه؟ فكر ميكردم قسط هامون فقط وام مسكن و وام ازدواج و ٢ تا وام ديگه است، امروز ميگه از خاله و دايی و عمه ش هم پول قرض كرده واسه عروسی!

توروخدا كمكم كنيد

اطلاعات تکمیلی

سن ٣٥ جنسیت زن شغل حسابدار وضعیت تاهل متاهل
پاسخ مشاور

مشاور خانواده

سلام دوست عزیز  
شروع زندگی مشترک و ازدواج با دوران عقد تفاوت هایی دارد سختی ها و مشکلات احتمالی جز اجتناب پذیر زندگی به خصوص در سال های ابتدایی زندگی مشترک است . با کمک گرفتن از متخصص و یادگیری مهارت های زندگی زناشویی میتوانید این مسائل را مدیریت و حل نمایید.
در مورد مسئله ای که مطرح فرمودید کمک و همراهی شما با همسرتون در ابتدای زندگی و عدم سختگیری در مقدمات ازدواج بسیار ازرشمند است اینکه در مخارج زندگی خود را سهیم کردید به توافق شما با همسرتان بستگی دارد ،با همسر خود صحبت کرده و درصدی از حقوق خود را برای نیازهای شخصی خود  کنار بگذارید و درصدی را برای کمک به زندگی مشترکتان هزینه کنید .
 

تجربه شما

اولین نفری باشید که نظر میدهید
login captcha