دیابت و نعوظ همسر در رابطه زناشویی

نام ارسال کننده محرمانه می باشد 1313 بازدید

سلام خسته نباشید.37 سالمه و حدودا یک ساله که ازدواج کردم. همسرم حدودا دو سه ساله که به دیابت مبتلاست. اوایل ازدواجمون به مدت دو ماه قبل از صبحانه گلی بنگلامید و بعد از هر وعده غذا یک عدد متفورمین مصرف میکرد که قرص گلی بنگلامید باعث میشد که نتونه  رابطه جنسی برقرار کنه که وقتی مطمئن شد از عوارض قرص گلی بنگلامیده این قرص رو قطع کرد و مدتی شرایط بهتر شد. اما بعد از چند ماه الان  فقط  روزانه سه عدد متفورمین استفاده میکنه و قند ناشتاش معمولا  160 تا 190 و قند بعد از غذا از 190 تا 270 

ولی با این حال گاهی در حین نزدیک دچار اختلال نغوظ میشه که کام هردومون رو تلخ میکنه. بعد از این اتفاق خیلی عصبی و گوشه گیر میشه. منم سعی میکنم سکوت کنم. اما در خفا خیلی گریه میکنم و بهم ضربه روحی وارد میشه. هرچقدر میخوام از طریق رژیم غذایی قندش رو کنترل کنم نمیشه.خیلی ضعف میکنه و غذاهای نامناسب مثل برنج و تخم مرغ و ... استفاده میکنه. پرخوری و نون زیاد هم ترک نمیکنه. الان که دارم این پیام رو مینویسم علیرغم اینکه اقدام به بارداری کردم و قرص کلومیفن مصرف میکنم و دقیقا توی دوره تخمک گذاریم هستم حدود ده روزه که موفق به نزدیکی نشدیم و آلتش خیلی زود شل میشه. اونم دیگه هیچ تمایلی برای رابطه نداره خیلی نگرانم. چه دارویی برای کاهش قند استفاده کنه که اختلال نغوظ براش به وجود نیاره. آخه ما اول ازدواجمونه. لطفا پیاممو با حوصله بخونید و راهنماییم کنید.


اطلاعات تکمیلی

سن 37 جنسیت زن شغل خانه دار
پاسخ مشاور

متخصص ارولوژی

با سلام. 
اولین نکته اینکه گلی بن کلامید اختلال نعوظ نمیده بلکه اثر خطرناک قند بالا هست که اختلال نعوظ میدهد.
دوم اینکه باید قند ناشتاشون تا ۱۲۰ و قند دو ساعت بعد غذاشان تا ۲۰۰ باشه.
توصیه میکنم برای کنترل دقیق قندشون تحت نظر متخصص داخلی-فوق تخصص غدد باشن.
و در آخر که باید ابتدا معاینه و  ارزیابی هورمونال بشوند و سپس در صورت اندیکاسیون داروهای کمک کننده برای نعوظ براشون تجویز بشود.

تجربه شما

اولین نفری باشید که نظر میدهید
login captcha