دخالت زن اول پدرشوهر در زندگی من

نام ارسال کننده محرمانه می باشد 97 بازدید

سلام و خسته نباشید. سوالی که دارم شاید یه استثنا باشه از نظر من ولی امیدوارم جوابمو بدین چون خیلی بیش از حد ذهنمو درگیر کرده... بنده ازدواج فامیلی کردم که شوهرم حاصل ازدواج دوم یکی از آشناهامون هست و تک فرزنده. پدرشوهرم، مادرشوهر منو طلاق داده و رابطه بین پدرشوهر و مادر شوهر من تموم شده . ولی زن اول پدرشوهرم الان که دوباره مادرشوهرم با ما رابطه پیدا کرده خیلی اذیتمون میکنه حرف میبره و میاره و وقتیم میایم روبرو کنیم حاشا میکنه و شده معضل زندگیم که خیلی میترسم از سر حسادتش و کینه ای که نسبت به مادرشوهرم داره زندگی منو از بین ببره ... روانمو بد درگیر کرده و زن اول پدرشوهرم از خانوادمم کینه داره . میخواستم ببینم چه کنم که آروم بشم و شرشو از سر زندگیم کم کنم؟ میترسم باعث خراب زندگیم بشه چون خیلی اهل رفتن پیش دعانویسم هست... عاجزانه میخوام کمکم کنید

اطلاعات تکمیلی

سن 24 جنسیت زن شغل خانه دار وضعیت تاهل متاهل
پاسخ مشاور

مشاور خانواده


سلام بانوی گرامی
کنترل و مدیریت زندگی شما در دست خودتان است ،رابطه با خانواده جزیی از روابط شما است که خودتان تعیین کننده میزان دخالت واثر گذاری آنها در زندگیتان هستید،مزر بین روابط خود و همسرتون رو با سایرین تعیین کنید ،در کمال ادب و احترام با اطرافیان صحبت کنید و بیطرفی خودتون رو در رابطه ای که خیلی از مسائل آن شاید به شما ربطی نداشته باشه اعلام کنید.
وقت و انرژی ای که باید برای زندگی زناشویی خود بگذارید رو وارد مسائل حاشیه ای و حرف های بیهوده نکنید،رابطه خود را در کمال احترام و ادب به خانواده همسرتون حفظ کنید و عدم علاقه خودتون به دخالت در این مسئله قدیمی خانوادگی رو نشون بدید ،با همسرتون  نیز صحبت کنید و رفتار یکسانی را در برخورد با این افراد به کار بگیرید.
دوست عزیز ساختن و یا خراب شدن زندگی شما در کنترل رفتار شما و همسرتان است هیچ جادویی قابلیت ویرانی زندگی شما را ندارد نگران نباشید.

تجربه شما

اولین نفری باشید که نظر میدهید
login captcha