سلام و خسته نباشيد 

بنده يه خانوم ٣٢ ساله هستم كه يه ساله زايمان كردم و بعد از زايمان به شدت به رابطه جنسی بی ميل و سرد شدم و هيچ رغبتی به ايجاد رابطه ندارم. حتی وقتی همسرم سمتم مياد پسش ميزنم ، ترو خدا بگيد چيكار كنم و بايد پيش چه متخصصی برم، زندگيم در خطره. البته قبل از زايمان هم سرد بودم ولی نه در اين حد، شوهرم رو ميتونستم راضی نگه دارم ولی الان نميتونم احساس ميكنم بهم تجاوز ميشه

ممنون ميشم زود پاسخ بدين🙏🏻🙏🏻

اطلاعات تکمیلی

سن 32 جنسیت زن شغل خانه دار وضعیت تاهل متاهل
پاسخ مشاور

روانپزشک و درمانگر مشکلات جنسی

با سلام، معمولا بعد زایمان و خصوصا در دوران شیردهی بعلت تغییرات هورمونی، خستگی مادر و افزایش مسئولیتها، افسردگی بعد زایمان و... میل جنسی و تحریک پذیری خانمها تحت الشعاع قرار می گیره، اما رفته رفته مشکلاتشون کمتر میشه، میل جنسی خودبخودی و اولیه در این شرایط بسیار ناچیز است اما توصیه ما به خانمها در این شرایط داشتن رابطه جنسی منظم و با برنامه ریزیست که اگرچه شاید لذت جنسی چندانی براشون نداشته باشه اما به تحکیم روابط عاطفی و صمیمیت با همسر کمک می کند.
افزایش فعالیتهای تفریحی و مشترک دوتایی با همسر و افزایش ماساژ و معاشقه قبل رابطه، ورزش و زمانی برای رسیدگی به امورات شخصی و مورد علاقه خودتون رو حتما در نظر داشته باشید.
اما اگر داشتن رابطه جنسی انقدر براتون سخته که معادل تجاوز محسوب میشه، بهتون توصیه میکنم حتما هر چه سریعتر به درمانگر جنسی وخانواده مراجعه کنید تا بهتون از طریق دارو درمانی و رواندرمانی کمک بشه.

تجربه شما

اولین نفری باشید که نظر میدهید
login captcha