اختلاف و بی میلی جنسی همسر

128 بازدید 2 تبادل تجربه

با سلام و احترام 

من 28 سالمه و همسرم 33 سالشونه. 5 سال و نیمه ازدواج کردیم و بچه نداریم هر دو تحصیلکرده هستیم. با هم مشکلات زیادی داریم و در حال حاضر با هم قهریم.حدودا 22 روز پیش وسط عید سر منفعل بودن و پنهانکاری همسرم دعوامون شد. ایشون نه نمی تونه بگه خصوصا به پدر و مادرش و بحث شدیدی صورت گرفت. و من قهر کردم رفتم. تا شب نشده خودم برگشتم خونه نبود بهش زنگ زدم که من برگشتم گفت برگشتی چیکار؟ و اصلا همسرم محل نداد. منم احساس و غرورم خیلی پایمال شد و جامو جدا کردم و الان 22 شبه جدا می خوابم اصلا نمیاد آشتی کنه. کلا از لحاظ جنسی سرده و دو ماه پیش عمل واریکوسل دوطرفه کرده. من میل جنسیه بالایی دارم و خیلی اذیت می شم. و متاسفانه گاهی مجبور میشم خودارضایی انجام بدم. نمیدونم باید چه کنم گاهی فکر می کنم طلاق بگیرم و راحت بشم از این موجود سرد. وقتایی که هر کار بخواد بکنه و اعتراضی نکنم و باب میلش باشم میل جنسیه بیشتری نشون میده. اما من که نمی تونم عاری از اشتباه باشم و همیشه باب میلش باشم



اطلاعات تکمیلی

سن 28 جنسیت زن شغل خانه دار وضعیت تاهل متاهل
پاسخ مشاور

روانپزشک و درمانگر مشکلات جنسی

با عرض سلام،

دوست عزیز شیوه صحیح حل مساله و بیان خواسته قهر و کناره گیری نیست، مشاهده می کنید که نه با رفتن شما از خانه و نه با جدا کردن محل خوابتون حتی به مدت ۲۲ شب اتفاقی نیفتاد و ایشون برای رفع مشکلات قدمی بر نمی داره، به نظر میاد اگر چه از نظر تمایلات جنسی بیولوژیک بین شما دو نفر فاصله وجود داره اما اون چیزی که مساله رو حادتر میکنه تعارضات و تنش موجود بین شما دو نفر هست که خب نیاز به بررسی و تصمیم گیری و راه حل داره.

گزینه طلاق همیشه موجوده اما شاید بهتر بشه ابتدا به ساکن از در دوستی، احترام و ادب با ایشون وارد مذاکره بشید و ازشون بخواین که با شما به زوج درمانگر مراجعه کنند، شاید با ارائه راهکار، توافق و آموزش یک سری مهارتها خیلی از مشکلات شما در زمینه زوج و رابطه جنسی حل بشه. اگر ایشون با خواسته شما همکاری نکردند اون وقت شما میتونید برای زندگیتون هر تصمیمی که لازمه اتخاذ کنید.

تجربه شما

login captcha

سلام وقت بخیر 

تشکر از پاسخگوییتون.بعد از 28 روز قهر بودن همسرم نیومد آشتی و چون زمان آزمایشش رسیده که نتیجه عمل واریکوسل است باهاش آشتی کردم و خودم پیش قدم شدم.خیلی بدم اومده ازش که براش مهم نبود و نیومد آشتی کنه.برای مشاوره اومدن که فرمودین پارسال به خاطر همین موضوع سرد بودنش از لحاظ جنسی 25 روز قهر رفتم خونه مامانم. اومد دنبالم و شرطم رو مشاوره رفتن گذاشتم که به زحمت قبول کرد اما چه فایده که فقط یکبار و یک جلسه 2 ساعته بود. با اینکه مشاور گفتن باید مدتی جلسات رو ادامه بدیم اما نیومد.

الانم میدونم بهش بگم نمیاد.

الانم که من به خاطر آزمایش اسپرموگرام باهاش آشتی کردم اما خودش دلیلش رو نمیدونه روزهای اول خیلی برام طاقچه بالا میذاشت و تا حرفی میشد طرفداری خانوادش رو می کرد. ولی من به خاطر هدفم کوتاه میومدم.


@mooona96

با سلام، ببینید خانم محترم من اصلا متوجه نمیشم در شرایطی که زندگی شما ثبات لازم رو نداره و کلی این وسط مشکلات هست اصرار شما برای آزمایش دادن همسرتون و لابد بچه دار شدن چیه، با تولد فرزند مشکلی حل نمیشه و مسائل موجود صد چندان میشه، حالا شما به خاطر آزمایش پیش قدم شدید برای آشتی؟ خب نره..چه اهمیتی داره میان این همه مشکل؟ تازه ایشون خودش باید نگران این مساله باشه، ضمن اینکه مطمئن باشید ایشان دلیل شما رو برای آشتی میفهمه و شاید براش دلچسب نباشه، به هر حال شما برای حل مشکل قدمی بر نداشتید و معضلاتتون همچنان پابرجاست، این راه به نتیجه نمیرسه، من باز هم میگم اگه شما روی موضع خودتون بایستید و شرط ادامه زندگی رو منوط به برگزاری منظم جلسات منظم زوج کنید، همسر شما وقتی با قاطعیت شما مواجه شود تصمیم خود را برای ادامه کار می گیرد، اگر شما چنین اراده و تحکمی را در خود سراغ ندارید پس لازمه خودتون در ابتدا با درمانگری مشورت کنید، من بیش از این نمی تونم متاسفانه به این شکل شما رو راهنمایی کنم، موفق باشید.

لطفا زودتر جواب بدین خیلی به راهنماییتون نیاز دارم.

همسرم هفته پیش باید میرفت آزمایش اسپرموگرام بده تا نتیجه عمل مشخص بشه. ما همچنان قهریم و نمیدونم رفته یا نه. قبلا مونده بودم اگه نتیجه خوب نبود طلاق بگیرم یا نه اما الان می بینم این رفتارش رو هم نمی تونم تحمل کنم و لیاقت صبر و فداکاریه من رو نداره 

من نمیدونم آزمایش رفته یا نه. قهرم هستیم نمی تونم بهش بگم بره .چون اگه بگم می فهمه منتظر نتیجه عملش موندم و لج می کنه نمیره چیکار کنم؟

من خیلی وقته منتظر راهنمایی مفیدتونم لطفا جوابم رو بدین

با تشکر