آشنایی قبل از ازدواج

نام ارسال کننده محرمانه می باشد 123 بازدید

من مدتی با پسری با قصد ازدواج آشنا شدم. اما برای اقدام ازدواج ۱ سال برای اتمام درس زمان خواستن. الان ۲ ماه از رابطه میگذره و ما مشکلاتی در رابطه با چت داریم مسائل معمولی که وجود داره مثل پیام ندادن تمام وقت و دیر خوندنشون این موارد که خب تصور میکنن به دلیل بی تفاوتیه که اینطور نیست و با توضیحات هم قانع نمیشن. من میدونم که ۱۰ ماه آینده این مدلی نگهداشتنش سخت خواهد بود.

من با توجه به یکسالی که فقط ۲ ماهش گذشته میخواستم بدونم نظر شما دررابطه با حل این مسائل و درست نگهداشتن رابطه چیه؟

اطلاعات تکمیلی

سن ۲۵ جنسیت زن شغل بازاریابی اینترنتی وضعیت تاهل مجرد
پاسخ مشاور

مشاور خانواده

سلام همراه عزيز✋🏻     

ممنون از اينكه ما را انتخاب كرديد 

دوست گرامي :

*مهمترین قدم در انتخاب همسر و ازدواج موفق، رسیدن به خودآگاهی و طی کردن مراحل خودشناسی است. شما سعی كنيد  نقاط ضعف و قوت خود را به طور کامل بشناسيد ، هدف و ارزشهای زندگی تان را مشخص کنيد  و با شناسایی ملاکهای یک انتخاب موفق دست به 

انتخاب شايسته ای بزنيد . 

 فردی میتواند  بهتر برای ازدواج آماده باشد که مراحل پنجگانه بلوغ رشد جسمانی، عقلانی، اجتماعی،اخلاقی، عاطفی و روانی  را گذرانده باشد. البته نمیتوان این موضوع را نادیده گرفت که هیچ انسانی کامل نیست و باید فردی را انتخاب کنیم که تا حد ممکن به ایده آلهای ما نزدیک باشد و هیچ صددرصدی وجود ندارد.

-تصمیم بگیرید كه آیا خودتان شخص مقابل را برای زندگی تا آخر عمر انتخاب می كنید و یا اینكه او فقط شما را انتخاب كرده و دیگران نیز شما را تشویق به انجام چنین كاری می‌نمایند؟

-ببینید كه كدامیک از جنبه‌های ازدواج در نظر شما و در نظر طرف مقابل از اهمیت خاصی برخوردار است

-هیچ لزومی ندارد كه هر ثانیه و هر روز از زندگی مشترک خود را در صلح و آرامش كامل سپری كنید: شما یك انسان كامل نیستید و شریكتان نیز چنین خصوصیتی ندارد.

-برای زندگی خود برنامه ریزی كنید،پیش از ازدواج بنشینید و تكلیف خودتان را با خودتان

معلوم كنید.

-در گفتگوهای صمیمی از او بخواهید كه پیرامون انتظارات، عقاید، باورها، زمانبدی و... برای شما بیشتر توضیح بدهد. هر چه بیشتر یكدیگر رابشناسید و مسائل مبهم كمتری در میان باشد، درصد موفقیت رابطه افزایش پیدا می‌كند. 

-در مورد قراردادهای پیش از ازدواج فكر كنید و پیرامون آنها با شریک خود گفتگو كنید. به تمام نقاط منحصر بفرد و فوق العاده ازدواج فكر كنيد.


                    موفق و شاد باشيد🌹🙏🏻

تجربه شما

اولین نفری باشید که نظر میدهید
login captcha