سلام، یازده ماه عقد کردم با همسرم از همون ابتدا سر مشکلات مالی اختلاف داشتم . همسرم پشتوانه ایی نداره و تمام هزینه ها به دوش خودشه ...یه منزلی تهیه کردیم که نصف مبلغشو همسرم و نصفشو پدرم پرداختن و این باعث شد همسرم زیر قسط و فشار مالی برند. طوری که انگشتر بله برون، کت آقا و اولین زنجیر پلاک عیدی رو خودم پولش و دادم....هزینه های دانشگاه و شهریه و پول تو جیبی بنده رو هم پدرم داده توی این مدت و همسرم یه مبلغی حدود 17 میلیون پس انداز داره باز حرف آرایشگاه برای عروسی میزنم میگه گرونه ندارم خدا شاهده توو این مدت دو بار به من پول آرایشگاه داده. چراهمش نداره برای من. از این وضعیت خسته شدم که درک نمیشم در آخرم طلبکار و حق به جانب هستند . عکس العمل چی باشه؟ چیکار کنم در مقابل چنین رفتاری؟

اطلاعات تکمیلی

سن20جنسیتزنشغلوضعیت تاهلمتاهل
پاسخ مشاور

مشاور خانواده

سلام دوست عزیز
ممنونم از اینکه ما رو انتخاب کردید
مسائل مالی جز اموری است که شما باید قبل از عقد با هم به یک توافقی می رسیدید و مطابق با آن عمل می کردید.
دوست عزیز زندگی مشترک یعنی ما شدن این را در درجه اول زندگی خود قرار دهید و حساب و کتاب کردن به این شیوه و طعنه و کنایه زدن که من پول انگشتر بله برون رو دادم تو هم باید برام یه کار دیگه ای بکنی آسیب جدی به روابط صمیمی شما می زند و زندگی از الت دوستی و همکاری بیرون می یاید و گرو کشی می شود
بهترین راه حل این است که در فضایی مناسب و زمانی مناسی با همسرتان گفت و گو کنید و خواسته ها و انتظاراتی که از ایشون دارید را مطرح کنید به او بگویید که من به طور مثال هفته آینده می خواهم به آرایشگاه بروم یک زمانی به او بدهید و بعد مبلغ مورد نیاز خود را از او بخواهید.
انتظار نداشته باشید که همسرتان ذهن شما را بخواند و خواسته های شما را بداند بهتر است که هر نیازی که دارید را با همسرتان در میان بگذارید و با هم به یک توافق مالی برسید. 
ودر آخر می توانید از مشاوری به صورت حضوری کمک بگیرید 

موفق و موید باشید 

تجربه شما

اولین نفری باشید که نظر میدهید
login captcha