مشکل نعوظ همسرم

نام ارسال کننده محرمانه می باشد 14864 بازدید 1 تبادل تجربه

سلام آقای دکتر..پیشاپیش ممنون از وقتی که در اختیار من میزارید

من حدودا ۲ ساله ازدواج کردم و با همسرم هم سن هستیم و حدودا از ۲ ماه بعد ازدواج متوجه شدم ایشون مشکل نعوظ داره..و حین رابطه کم‌میاره بطوری که الان رابطه من به ۱ بار در ماه محدود شده..قبلا باهاشون صحبت کردم و متخصص کلیه و مجرای ادراری رفتیم و بهشون قرص داد من و چند تا محلول و تقویت کننده و ترامادول دادن و دو دوره مصرف کرد اما نتیجه ای به اون صورت نداشت..

بنظرتون باید چیکار کنیم ..چه دکتری لازمه؟از طرفیم میخوایم اقدام کنیم برای بچه این مشکل خیلی حاد شده..

خودش میگه ممکنه واریکوسل داشته باشم شبیه همکارام.

ممنون میشم راهنماییم کنید


اطلاعات تکمیلی

سن۲۸جنسیتزنشغلوضعیت تاهلمتاهل
پاسخ مشاور

مشاور زناشویی و سلامت جنسی

با سلام
موارد زیر را انجام دهید:
۱- آزمایش تستسترون بدهید و نتیجه را گزارش کنید
۲- مجدد با پزشک ارولوژی مشورت کنید و نتیجه آزمایش را به ایشان هم نشان دهید و به ایشان عدم اثر بخش بودن داروها را ذکر کنید. 
از ایشان بخواهید تا به این سوال پاسخ دهند که آیا خود بافت آلت تناسلی همسرتان مشکلی دارد یا خیر. آیا به نظر ایشان مشکل بیشتر جسمانی است یا روانی. و به لحاظ واریکوسل هم معاینه شوند.
۳- در صورتی که پزشک ارولوژ تشخیص دادند که مشکل جسمانی نیست، به صورت حضوری و با جواب آزمایش مراجعه کنید.

تجربه شما

login captcha

آقای دکتر منم 1 سال و نیمه ازدواج کردم .شوهرم از اوایل ازدواج نمیتونست به درستی رابطه برقرار کنه و حالت نعوذ داشت یا اینقدر شل بود که با همکاری دست انجام میداد. شوهرم خودارضایی هم داره. امکان داره از خود ارضایی باشه. داروی ناتوانی جنسی مصرف میکنه. قبل از بارداری یه بار رفت دکتر که گفت من مشکلی اسپرمام نداره. منو نبرد. سی دیش رو که نشون دادم گفتند موردی نداره. حالا با قرص یا دارو رابطه برقرار میکرد بعد با کمال ناباوری خودش من باردار شدم. هرجور میگم مشکلش رو با دکتر حل کنه. اهمیت نمیده نمیدونم چیکار کنم

@سروده
با سلام خودارضایی همسر شما ربطی به مشکلی که گفتید ندارد. اگر همسر شما در خودارضایی نعوظ کامل ندارند مشکل شما جسمانی است و باید پیش ارولوژ بروید.
@دکتر حمید مهرابی کلی بیکی

تشکر آقای دکتر از پاسختون. واقعا از نظر جسمی خیلی ضعیفه. منظورم از ضعیفی عضله هست. عضله محکمی در بدن همسرم نیست. با اینکه وزن نرمالی داره و تغذیه خوبی داره. نمیتونم دلیلش رو متوجه بشم. بخاطر ماهیچه نداره. ازنظر بدنی زود خسته میشه. علتش میتونید بفرمایید چی میتونه باشه؟