2723

مشکل نعوظ همسر و نداشتن صمیمت در کلام

نام ارسال کننده محرمانه می باشد 344 بازدید

سلام خانوم دکتر.خسته نباشید

من همسرم مشکل نعوظ داره ولی اصلا حاضر به گفتگو نیست..یکبار دربارش صحبت کردیم و متقاعد شدو دکتر رفت اما دیگه ادامش نداد و الان رابطه ما به یک بار در  ماه محدودشده و این خیلی واسه من عذاب آوره و هروقت دربارش صحبت میکنم همسرم فراری میشه و میگه اعتماد بنفسم پایین میاد.

ما ۱ سال و نیم ازدواج کردیم وهر دو ۲۷ سال داریم.

میشه به من بگید چطور باهاش صحبت کنم؟

اطلاعات تکمیلی

سن۲۷جنسیتزنشغلوضعیت تاهل
پاسخ مشاور

روانپزشک و درمانگر مشکلات جنسی

با سلام، مطمئنا شرایط سختی رو پشت سر میگذارید اما همانطور که خودتون کاملا اشراف دارید راه حل این مساله به جز صحبت با همسر و مراجعه هر دو نفرتون به درمانگر جنسی نیست، دقت کنید عرض کردم هر دو نفر باهم، چرا که ایشان  فکر نکنند که مشکل فقط مربوط به ایشان است و در این راه تنها هستند.

صحبت کردن و یا بهتر از آن در قدم نخست نوشتن یک نامه با بیانی کاملا محترمانه و دوستانه میتواند به شما کمک کند البته به شرطی  که در متن پیامتون، انتقاد، تحقیر، تهدید، سرزنش و... طرف مقابل نباشدو صرفا از خودتون و احساسات و افکارتون بگین و در انتها خواسته تون رو صریح و روان طرح کنید. به یاد داشته باشید که در ابتدا به نقاط مثبت و تحسین برانگیز همسرتون و زندگی مشترکتون اشاره کنید تا اعتماد به نفسش اوج بگیرد و بعد این مساله را مطرح کنید.

در واقع ابتدا باید طی روزها به مقدار زیادی بانک همسرتون رو از محبت و ستایش پر کنید و بعد برید سراغ این مساله که برای آقایان بسیار مهم و جزء هویت مردانشون تلقی میشه.

موفق


 

تجربه شما

اولین نفری باشید که نظر میدهید
login captcha