درخواست رابطه جنسی از همسر

9272 بازدید 1 تبادل تجربه

 زنی۲۳ساله هستم سخت برام ازشوهرم درخواست رابطع جنسی کنم همسرم خیلی دوست دارم ولی این کاربرام دشواره برای پا پیش گذاشتن سخته برام ولی برای انجام دادنش نه شوهرم خیلی اصرارداره که منم ازش درخواست کنم هیچ مشکلی غیرازاین باهم نداریم فقط این موضوع داره هم همسرمو هم منو اذیت میکنه قبل ازاین که پسرم به دنیابیاداینجوری نبودم الان ۲سال اینجوری شدم درخواست کردن برام سخت شده الان به خاطرهمین موضوع همسرم ازم ناراحته که من تا نیام پیشت توپاپیش نمیذاری کمک کنین تا این مسئله  حل بشه 


اطلاعات تکمیلی

سن۲۳جنسیتزنشغلوضعیت تاهلمتاهل
پاسخ مشاور

مشاور خانواده

سلام دوست گرامی 

رابطه زناشویی رابطه ای بین دونفر هست و یک طرفه نمیتوان آن را پیش برد این رفتار از جمله رفتارهایی است که قدیم کاملاً طبیعی بوده است. قدیم این مردها بودند که همیشه باید رابطه جنسی را شروع می کردند و اولین حرکات را انجام می دادند اما در این دنیای جدید، همه چیز فرق کرده است. مردهای ما دوست دارند  که هر از گاهی هم خانمشان شروع کننده باشد. اینکار برای خیلی از خانم ها سخت است چون از آن اول تصورشان این بوده که نباید خودشان را پایین بکشند  اکثر مردها دوست دارند بدانند که جذاب و خواستنی هستند و برداشتن قدم اول برای رابطه جنسی با آنها این اطمینان را به آنها می دهد.  

همسر شما دوست دارد تمایل شما را هم بداندهر فردی نیاز دارد که گاهی درباره خود، درباره نتیجه کارهایش ، و قابلیت هایی که به عنوان شریک زندگی دارد، و درباره چگونگی رابطه جنسی و جذابیت های خود از طرف مقابل چیزی بشنود. شما با این کار به همسرتان این پیغام را میدهید که  احساس مسئولیتی در قبال بیان نیازهای متقابل او ندارید همسر شما به مرور فکر میکند   اصلاً برای شما  مهم نیست که رابطه جنسی داشته باشید  یا صرفاً برای اینکه اورا  ناراحت نکنید تن به این رابطه می دهد.

دوست عزیز

زنان با یک رابطه جنسی عالی می توانند روح مرد را تسخیر کنند پیشنهاد میکنم غرور خود را کمی کنار بگذارید. به همسر خود درباره جذابیت هایی که دارد بگویید. به او بگویید به کدام ویژگی های فیزیکی او علاقه دارید.درصورتیکه شما جذابیت سابق خود را برای او از دست داده و برایش عادی شده اید، باید مجددا” به حال و هوای گذشته برگردید و مجددا” صفات جذاب و مورد علاقه او و خواسته هایش را در خود زنده کنید.

احساس چیزی است که باید همیشه و در همه اوقات بین شما رد و بدل شود نه فقط حین رابطه جنسی. همچنین اگر همیشه به یک طریق رابطه جنسی کنید، همان کارهای همیشگی و پیشنوازی های همیشگی را داشته باشید، این هم برای همسرتان خسته کننده خواهد شد.

در هنگام آمیزش (رابطه جنسی) چند اصول مهم را باید زوجین رعایت کنند که یکی از مهمترین آنها اصول تحریک شدن طرفین می باشد که تحریک فقط به نوع فیزیکی محدود نمی شود و نوع روانی نیز دارد که باید به صورت همزمان استفاده شود صحبت های عاشقانه که هنگام رسیدن زن و شوهر به هم رد و بدل می شود بسیار پر اهمیت است ،در هنگام رابطه جنسی با همسر خود باصحبت های عاشقانه وصحبت های جنسی و حتی با شوخی در حین آمیزش،تحریک کنید! در هنگام آمیزش می بایست حس درونی خودتون رو به همسرتون انتقال بدید تا آمیزش باحستری داشته باشید ،صدای تحریک یکی از تحریک کننده ترین مسائل جنسی می باشد و همیشه اینو بدونید که به هیچ عنوان در حین آمیزش بی صدا نباشید،در غیر اینصورت نقش یک مرده ای را بازی خواهید کرد و یک رابطه جنسی سرد و خسته کننده ،و در نتیجه، سردمزاجی و یکنواختی پیش خواهد آمد ، قبل از رابطه جنسی با همسر خود،از رفتار های جنسی خود صحبت کنید که چه کار هایی چه رفتارهایی به تحریک شدن،لذت بخش شدن رابطه جنسی و به ارگاسم رسیدن بهتر اون کمک بیشتری میکنه و حتی از چه صحبت هایی در حین رابطه جنسی بیشتر لذت میبره، البته به طور مشترک می بایست در هنگام رابطه جنسی با همسر خود از حرف های عاشقانه مثل "دوست دارم" حرف های تحریک کننده مثل "چه بوی خوبی میدی" و…… شوخی کنید و تا آنجایی که ممکنه سعی کنید لذت ببرید….

اگر با تمام این اوصاف هنوز هم برای شروع رابطه مشکل داشتید میتوانید خودتان به تنهایی به سکس تراپیست مراجعه کنید 

تجربه شما

login captcha

مرسی از راهنمای های خوبتون . من همسرم رو خیلی دوست دارم و نمیخوام که به خاطر این موضع مشکلات دیگه ای پیش بیاد از روشهای خوبی که گفتین نهایت سعیم رو میکنم تا منم پیش قدم بشم برای رابطه جنسیمون تا حس ناراحتی نکنه و فکرای دیگه ممنون ازتون😚😚😚😚💋💋