سردی و بی توجهی همسر

نام ارسال کننده محرمانه می باشد 99 بازدید

سلام و خسته نباشید من ۲۸سالمه یه دختره سه ساله دارم و به تازگی دوباره باردار شدم ولی شوهرم که سه سال از خودم بزرگتره متاسفانه رفتار سردی داره و اصلا ما رو بیرون نمیبره مگر ضروری باشه مثلا تفریح و گردش نداریم و روحیم خیلی خراب شده و مدام استرس دارم و دلم همیشه گرفته ست و هربار با شوهرم حرف میزنم میگه همون بهتر که نمیریم بعدش هیچی نمیگه حتی بیرونم که میریم خیلی زود برمیگردیم خونه خیلی بی حوصله و حساس شدم و دلم خوش نیست فکر میکنه فقط اون داره زحمت میکشه و ما مفت خوریم.  خسیس نیست اما گاهی زورش میاد پول خرج کنه و احترامی برام قائل نیست میدونم خداروشکر اهل خیانت نیست اما خیلی از نظر روحی اذیتم میکنه بگید چکار کنم به ارزش ما پی ببره؟ حتی برای بچه هام بیشتر ارزش قائله تا من کلا انگار بیخیال من شده خیلی حالم بده. توروخدا لطفا راهنماییم کنید چکار کنم براش مهم بشه که ما هم به تفریح نیازداریم . که منم در خونه زحمت میکشم و منم ارزش دارم😭😭😭

اطلاعات تکمیلی

سنجنسیتزنشغلخانه داروضعیت تاهل
پاسخ مشاور

روانشناس و مشاور

 با سلام
مواردی که شما مطرح کردید دارای چند جنبه مختلف است . 
یک جنبه بسیار اساسی و مهم در بعد روانی این است که ما کنترلی روی دیگران نداریم و فقط روی افکار و احساسات و رفتار خودمان کنترل داریم بنابراین اگر قرار باشد که ایشان ارزش شما رو بداند این شما هستید که باید خود را ارزشمند نشان دهید. به این معنی که شما با تغییر رفتار افکار و احساس های خودتان و نوع بیان خواسته های خودتان می توانید اثرگذار باشید . برای این کار می توانید از کتاب بسیار مفید نظریه انتخاب کمک بگیرید. همینطور کتاب ازدواج بدون شکست هم می تواند برای شما کمک کننده باشد.

در بعد جسمانی باید بگم با توجه به بارداری دوم و به دلیل تغییرات هورمونی، داشتن احساس های متناقص و احساس بد کاملا طبیعی است که از طریق آگاهی و سپس ورزش متناسب با دوران بارداری خود می توانید حال بهتری رو تجربه کنید.

تصاویر کتاب های پیشنهادی را ارسال می کنم.

شاد و پیروز باشید.






 

تجربه شما

اولین نفری باشید که نظر میدهید
login captcha