2723

سلام خسته نباشید. من به علت مشکلات زیاد بعد از عقدم اعصابم ضعیف شده همسرمم خیلی مقصره الان یه دختر 4 ساله دارم خیلی دعواش میکنم روزی چندین بار حرفهای بدی به زبون میارم دیگه از وضعیتم خسته شدم همسرم نه دکتر اعصاب میبره نه روانشناس و مشاوره موندم دیگه هیچ راهی بلد نیستم احساس میکنم با این وضعم در آینده دیوونه میشم . لطفا کمکم کنید.

اطلاعات تکمیلی

سن26جنسیتزنشغلخانه داروضعیت تاهلمتاهل
پاسخ مشاور

مشاور خانواده

سلام دوست عزیز
ممنونم از اینکه ما رو انتخاب کردید.
دوست عزیز مطرح نکردید که چه مشکلاتی با همسرتون دارید؟ چه اتفاقاتی در زندگی شما اتفاق افتاده که مقصر آن ها را همسرتان می دانید؟ در اوضاعی که الان دارید فقط همسرتان مقصر است؟ سهم خودتان در تداوم این مشکلات چقدر است؟ 
در حال حاضر شما مادر هستید و مشکلاتی که با همسرتان دارید باعث می شود که در روحیه  فرزند دلبندتان تاثیر بگذارد و مشکلات تربیتی و روحی برای او ایجاد می کنید 
پیشنهاد می کنم در درجه اول بفهمید که علت مشکلات شما چیست؟ زمانی که علت را متوجه شدید به زوج درمانگری مراجعه کنید تا بنواند مشکلات شما را حل کند .
مدیریت خشم یک مهارت از 10مهارت زندگی است که باید آن را یاد بگیرید تا بتوانید خود را کنترل کنید و فرزندتان را در آرامش بزرگ کنید.
کتاب برای زن و شوهرها وقت زندگی بهتر رسیده و مجموعه آموزش مهارت های زندگی را در حین مشاوره های حضوری خود مطالعه بفرمایید.



موفق باشید 

تجربه شما

اولین نفری باشید که نظر میدهید
login captcha