خیانت همسر و احساس افسردگی

نام ارسال کننده محرمانه می باشد 130 بازدید

سلام خسته نباشید. راستش من افسردگی دارم چند ساله به خاطر طلاق و کتک پدر و برادر و خانوادم مجبور شدم ازدواج کنم یه ساله ازدواج کردم خیانت میکرد بهم ،چیزی هم میگفتم کتک میزد و بیرونم میکرد از خونه حالا یه شش ماهی میشه برام بی تفاوته کاری بهش ندارم ولی توو دلم غصه میخورم و اوضاع روحیم داغونه بهم محبت نمیکنه کاهش وزن شدید پیدا کردم همش دلم میخواد مردم بدونن من بدبختم نمیدونم چیکار کنم کسی نیست نجاتم بده. سم خریدم خودکشی کنم 

اطلاعات تکمیلی

سن 24جنسیت زنشغل وضعیت تاهلمتاهل
پاسخ مشاور

روانشناس و مشاور

سلام
با شرایطی که بازگو کردید و سپری کردن تجربه های بد گذشته بروز این نشانه ها بسیار طبیعی است. شما درگیر احساس های بد گذشته و فشار زندگی حال حاضر خود هستید. واقعیت این است که در مورد گذشته کار خاصی حداقل در این زمان نمی شه انجام داد اما برای زمان حال چرا.
نشانه های بی تفاوتی، غصه خوردن میل به خودکشی و .... کاملا نشان دهنده افسردگی شماست و حتما به این موضوع فکر می کنید که خودکشی نمی تواند راه حل مناسبی برای برخورد ما با فشار های زندگی باشد.
تنها موردی که خودکشی برای شما در بر خواهد داشت مرگ و نیستی شماست و دیگران مدتی از نبودن شما ناراحت هستند و ....
اما انسانهای بسیاری برای مقابله با مشکلاتی به مراتب بزرگ تر و سخت تر از شما به درستی مقابله می کنند و زندگی خود را شجاعانه تغییر می دهند.
در نظر داشته باشید که برای تغییر ابتدا باید از خودتان شروع کنید. حتما برای تغییر حالتهای روحی خود به یک روانپزشک مراجعه کنید. پس از دریافت کمک تخصصی و شروع مصرف دارو حتما حال شما تغییر خواهد کرد و این موضوع شروعی خواهد بود برای حال خوب و استفاده از زندگی.
در قدم دوم با کمک ورزش و انجام فعالیتهایی که مورد علاقه شماست و در این مدت موفق به انجام آنها نشدیدمی توانید حال خود وکیفیت زندگی خود را بالا ببرید.
پس از رسیدن به نقطه ای که حال خوبی را برای خود ایجاد کردید می توانید برای تغییر زندگی مشترک و انجام اقدامات موثر و جدی قدم بردارید اما در حال حاضر بایستی فقط روی خودتان تمرکز کنید.
شاد و موفق باشید.

تجربه شما

اولین نفری باشید که نظر میدهید
login captcha