سلام...من ۱ ساله ازدواج کردم و دوست دارم حامله بشم...ولی شوهرم اصلا راضی نمیشه...هی میگه نه زوده ما باید فعلا تفریح و عشقو حال کنیم... هرچی بهش میگم میگه نه و باید بگم چند بار سر همین موضوع دعوا شدید افتادیم... به نظر شما چیکار کنم همسرم راضی بشه؟

پاسخ مشاور

مشاور خانواده

سلام.
دوست عزیز پروسه پدر و مادر شدن بسیارارزشمند و مهم است. برای همین حتما باید هردو نفر خواسته و آمادگی  پذیرفتن نقش والد رو داشته باشند.
این که شما تمایل به مادر شدن دارید را درک می کنم اما توجه کنید  اگر به زور همسرتان را مجبوربه پدر شدن کنید ممکن در آینده مشکلات زیادی رو داشته باشید همسرتان آنطور که باید و شاید وظایف پدری خود را انجام ندهد و رابطه زناشویی خودتان مسائلی به وجود بیاید.
پیشنهاد می کنم خواسته و نظر هردوتون رو مهم و ارزشمند بدانید. و در این مورد صحبت کنید هرکس نظر خودش رو به دیگری تحمیل نکند.
 مثلا می توانید برنامه ریزی کنید در مورد آینده تون که درسه سال آینده زندگی زناشویی تان چه کارهایی قرار انجام بدهید مثلا چه زمانی مناسب است برای بچه دار شدن. چه مسافرت های قرار برید. از نظر اقتصادی کجا قرار دارید و.... پیشنهادهای که دارید رو بنویسید و درمورد هر کدام که اتفاق نظر دارید صحبت کنید و تصمیمات مشترک بگیرید
زمانی که با برنامه مشخص جلو برید هم مشکلات کمتری خواهید داشت و به نیازهای هر دونفر توجه شده و هم از زندگی لذت بیشتری خواهید برد.

موفق وپایدارباشید

تجربه شما

اولین نفری باشید که نظر میدهید
login captcha