2754

گرفتن مهريه بدون قسط بندی

نام ارسال کننده محرمانه می باشد 109 بازدید

سلام وقت بخير حدود ٢٠روزه خونه مادرم زندگی ميكنم همسرم به شدت عصبیه و دست بزن داره بهم خيانت كرده و مشكل زياد داريم. ميخوام مهريم رو به اجرا بزارم سوالم اينه كه خودش هيچی نداره اما پدرش داره. ميتونم بدون اينكه مهريم قسط بندی بشه حكم جلبشو بگيرم تا اينطوری خانوادش مهريمو بدن؟

پاسخ مشاور

مشاور حقوقی

سلام،
ببینید با توجه به تغییر قانون حمایت از خانواده مبحث مهریه هم تغییراتی داشته،شما میتونید به دادگاه خانواده مراجعه کنید و درخواست گرفتن مهریه تون رو به اجرا بزارید،اگر همسرتون اموالی نداشته باشه تا 110 سکه بله،دادگاه حکم به حبسشون میتونن بدن،بستگی به نظر قاضى داره ولی مازاد 110 سکه به هیچ عنوان زندان ندارد.
موفق باشيد

تجربه شما

اولین نفری باشید که نظر میدهید
login captcha
پرسش ها و پاسخ های مشابه

راه قسط بندی کردن دیه چیست؟

پاسخ با سلام شما میتوانید درخواست اعسار از پرداخت دیه بدهید و پذیرش آن بستگی به ارائه مدارک درآمدی شما و نظر قاضی دارد. موفق باشید.

قوانین قسط بندی مهریه

پاسخ با سلام مرد در دو زمان ميتواند اعسار(دادخواستي كه فرد بدهكار به دادگاه ميدهد و به دادگاه ثابت مينمايد در وصعيت مالي مناسبي نيست و توانايي پرداخت بدهي خود را به صورت يكجا ندارد) از پر داخت مهريه همسر خ...

درخواست طلاق و قسط بندی مهریه

پاسخ سلامدر دعوای طلاق يا گواهی عدم امكان سازش ناشی از درخواست زوج دادگاه به حقوق مالی زوجه از جمله مهريه، اجرت المثل،ايام زوجيت ، نفقه ايام عده و فعلی، شرط تنصيف دارايی هم رسيدگی مي نمايد و بنا بر رويه و ...