2754

ترس شديد از نزديكى

نام ارسال کننده محرمانه می باشد 143 بازدید

با سلام. مدت نه ماه است كه عقد كرده و سه ماه هم عروسى. بخاطر ترس شديدم هنوز موفق نشده ام كه بطور كامل نزديكى داشته باشم،به طورى كه عضلات لگنم درحين نزديكى كاملا قفل ميشود.بنظرم مشكلم بيشتر جنبه روانى دارد تا جسمانى،چون فردى هستم كه به طور كل آستانه تحمل دردم بالاست.به دكتر زنان هم مراجعه كردم و گفت يا تحت مشاوره قرار بگيرم و يا از ناحيه لگن بى حس شوم كه مقاومت نكنم. خواهش ميكنم راهنماييم كنيد كه چه كنم.؟

پاسخ مشاور

مشاور خانواده

سلام دوست عزیز
مشکل شما به احتمال زیاد واژینیسموس هست که به راحتی وبا مراجعه به سکس تراپیست قابل درمان هست
واژینیسموس نام یک بیماری زنانه است که بر توانایی جنسی زنان در رابطه زناشویی تاثیر منفی می‌گذارد . در این بیماری، عضلات مهبل یا واژن دچار تنش شدید می‌شوند و درد ناشی از این حادثه، رابطه زناشویی را غیرممکن می‌کند.
اغلب این اسپاسم‌ها به دلیل عوامل روحی و روانی است؛ یعنی به علت وجود یک سری اختلالات مانند اختلالات اضطرابی مانند افسردگی، اضطراب، سابقه یک رابطه زناشویی دردناک یا باورهای نادرست در مورد رابطه زناشویی که یک زن از اطرافیان و دوستانش شنیده. ترس بیش از حد از همسر به دلیل خشونت‌های او و سایر مسایل روحی روانی دیگر هم می‌تواند به‌طور ناخودآگاه و ناآگاهانه منجر به انقباض عضلات کف لگن و ایجاد درد ‌شود.
توصیه میکنم از یک سکس تراپیست در این زمینه کمک بگیرید تا با ارائه راهکارهایی درمانی یتوانید براین مشکل فائق آیید
شاد باشید .ایام به کام

تجربه شما

اولین نفری باشید که نظر میدهید
login captcha