احساس تنهايی

نام ارسال کننده محرمانه می باشد 110 بازدید

سلام زندگيم خيلي دست انداز داشته و خيلی بهم فشار اوورده كمک كنيد ميخوام بدونم افسرده شدم؟؟

بچه كه بودم تنها خاطرم كتک خوردن مادرم بود بابام بخاطر زنای ديگه با شلنگ وكمربند سياهش ميكرد.١٥ساله شدم بخاطر فشار خونوادم ومحدوديتاش مجبور شدم به هردوی بزنم تا تويه گروه مذهبي تئاتر مشغول شدم ولي بهم تجاوز شد وقتی خونوادم فهميدن محكومم كردن و تيكه انداختن.١٧سالگی ازدواج كردم بامردی كه هم دست بزن داشت هم خيانتكار بودهم بيكار اما فرار از اون خونه روترجيح دادم به بدترين شكل كتک خوردم نابود شدم و١٧سالگی مطلقه شدم و انگشت نماحرف خانوادم بيشتر ازارم داد. ١٨سالگی دوباره ازدواج كردم همسرم ميدونست من قبلا ازدواج كردم اماهيچ وقت سعي براي ترميم روحيه وقلبم نكردمنم تمام عقده هاي گذشتموسرش خالي ميكردم واونم كم كم عوض شد كتک و....سه سال بعد بچه دارشدم و متوجه شدم همسرم هم خودارضايی ميكنه و وقتی بهش ميگم دعوا و جنگ اعصاب.متوجه نگاهاش به زن های اطراف ميشم فهميدم فيلمای پ و ر ن نگاه ميكنه روابط زناشويی ماهی ٢باره اونم به خواست خودم 

خيلي حالم بده دارم ازبين ميرم همش گريه ميكنم 

پاسخ مشاور

مشاور خانواده

سلام دوست عزیز

 دوست خوبم بابت اتفاقاتی که ناخواسته ویا خواسته براتون افتاده بسیار متاسف شدم.
 با توجه به توضیحاتی که در مورد گذشته خودتون دادید باید بگم که ابتدا شما نیاز به درمان فردی دارید تا بتوانید مسائل واتفاقات دوران کودکی ونوجوانی خودتان را حل کنید. سپس بعد از آن به رابطه زناشویی خودتون بپردازید.
 زمانی که که شما کمی مشکلاتتون را تعدیل کرده باشید رابطه تون با همسرتان هم بهبود پیدا می کند.در هررابطه ایی عمل وعکس العملی وجو دارد. شاید شما می دانستید با همسرتان چطور برخورد کنید ایشون هم رفتار مناسب تری را در قبال شما پیش می گرفتند .البته که خود همسرشما حتما مسائلی دارد که احتیاج به درمان دارد.
 در رابطه با خود ارضایی همسرتان دلایل مختلفی می تونه داشته باشه ممکن به علت نبودن رابطه خوب بین شماست.ممکن عادت رفتاری نامناسب باشد.ممکن دچار اختلالات جنسی باشد و...
 می تونم درک بکنم که الان در شرایط روحی مناسبی نیستید اما به این توجه کنید شما یک مادر هستید پس برای درمان خودتون وحفظ خانواده تون امید تان را از دست ندهید حتما برای درمان حضوری مراجعه کنید.

 براتون آرزوی آرامش می کنم

 مرضیه سلیمانی

تجربه شما

اولین نفری باشید که نظر میدهید
login captcha