2723

سلام خسته نباشید شوهرم مدام سر کودکم داد میزند بطوریکه کودک میترسد و گریه شدیدی میکند و دیگر ساکت نمیشود وقتی این حالت میشه خودشم بچه رو میگیره یه دستش با دست دیگش خودشو میزنه و داد میزنه این چه بچه ایه من نمیخوامش پرتش میکنه بعد من زنگ میزنم بابام ساعت دو شب بیاد دنبالم چون بچم بغل بابابزرگش اروم میشه دوباره حمله میکنه به ماشین بچه منو بدبد رو ماشینو باز میکنه دو تا مشت به من میزنه بعد میره سمت بچه و بابابزرگش داشت بچه رو میکشید بابام گازشو گرفت فرار کردیم یه ساعت بعد اومدیم خونه بابام دیدیم وایساده جلوی در خونه میگه باید بیای خونه دادو بیداد به بابام فحش میده بچه خوابه رحم نمیکنه فجش میده پیاده منو کشوند تا خونه چند روز قبلشم سر ناهارش کلی منو زد سرمو میکوبید یه دستش بچه بود یه دستش منو میزند گردنمو فشار داد پرتم کرد وسط پارکینگ کلی زد تو سرم سر اینکه ما اسباب کشی داشتیم دفترچه بیمشو یادم نبود کجاس یه بارم تو خیابون آنچنان زد تو سرم با افتخار منو از ماشین پرت کرد بیرون. از وقتی بچه اومده وحشی تر شده نمیدونم چیکار کنم کارم شده گریه

پاسخ مشاور

مشاور خانواده

سلام دوست عزیز ممنون از اینکه ما را انتخاب کردید .
دوست عزیز علت کتک کاری همسرتان می تواند چند عامل داشته باشد .
- شاید دردوران کودکی مورد خشونت یا آزارو اذیت قرار گرفته اند .یا در محل کارش یا هر جایی که در آن قرار می گیرد مورد خشونت قرار می گیرد و نمی تواند با آنها مقابله کند و خشونتشان را سر شما خالی می کنند .
- عامل دیگرمصرف مواد می توانند باعث خشونتشان باشد . 
- یکی دیگر از خشونت ها آزمودن عشق ووفادری شما به خودشان هست .شما باید اول از همه علت خشونت را پیدا کنید .
من نمیدانم که آیا تا به حال شما پیش مشاور رفتید یا نه ؟ اگر این کار را نکردید حتما اولین کارتان همین باشد و شما باید خانواده درمانی بشوید .
من نمیدانم که شما قصد ادامه این زندگی را دارید یا نه ؟ولی این را به شما بگویم آسیب های روحی و جسمی که خودتان می خورید یک طرف مسئله مهم تر فرزند شما هستش که شاهد این خشونت می باشند وهرلحظه دچارآسیب می شود. و مطمئن باشید که این آسیب را در سنین بالاتر خودش را نشان می دهد .
شاید اگر با یک والد باشد و در آراامش زندگی کند بهتر از این خانه پر از خشونت باشد .
این را هم به شما بگویم شاید یکی از دلایلی که شما خشونت را می پذیرید شاید شخصیت وابسته ای است که شما دارید .و جدا شدن برایتان سخت است . به هر حال چون چیز زیادی از شما نمی دانم توصیه من به شما این هست که حتما به مشاور مراجعه کنید و ریشه ای مشکلتان راا پیدا کنید . و این را بدانید که این شما هستید که می توانید هم به خودتان و هم به فرزندتان کمک کنید .
موفق باشید .
 

تجربه شما

اولین نفری باشید که نظر میدهید
login captcha