زگیل تناسلی

نام ارسال کننده محرمانه می باشد 732 بازدید 1 تبادل تجربه

سلام 

من چهار ماهه ازدواج کردم همسر من دچار زگیل تناسلی شده و تقریبا از ماه دوم متوجه وجود زگیل ها شدیم ، بهترین روش برای برداشتن اونها چیه؟ 

اگه من مبتلا نشده باشم چطور از این به بعد مراقبت کنم که مبتلا نشم؟ 

بهترین دکتر تو تهران برای مراجعه رو معرفی کنین ممنونم.

پاسخ مشاور

مشاور خانواده

سلام دوست عزیز
زگیل تناسلی  مسری هست و با یک بار رابطه میتوانید مبتلا شوید .همسر شما حتما برای رفع این مشکل باید به پزشک با تخصص کلیه و مجاری ادرار ی وتناسلی مراجعه کنند با روشهای امروزی در یک جلسه این مشکل حل خواهد شد در زیر راه های درمان زگیل تناسلی ذکر شده است :
1- داروها: پزشک متخصص یک سری کرم ها و پمادهای دارویی را برای رفع زگیل های تناسلی تجویز می کند که مستقیما روی پوست مالیده می شوند.
2- عمل جراحی
3- لیزردرمانی: هزینه این روش گران است و معمولا برای زگیل های شدید و گسترده و زگیل هایی که به سختی درمان می شوند، استفاده می گردد.
برای جلو گیری از این بیماری می توانید از واکسن زیر استفاده کنید: تزریق یک واکسن به نام گارداسیل (Gardasil) از ابتلا به انواع HPV که باعث زگیل تناسلی می شوند، جلوگیری می کند لکن بهتر است شما به متخصص زنان وهمسرتان به یک ارولوژیست مراجعه کنید
 

تجربه شما

login captcha

سلام دوست عزیز من این مشکل رو داشتم و از خانومی مبتلا شدم، باید هرچه سریعتر بره پیش دکتر متخصص ( من دکتر عمومی رفتم ولی متاسفانه.... ) حواستون باشه چون بیشتر میشه